W wiosennej ofercie marki Stoczek pojawiło się więcej dżemów niskosłodzonych, ze zmniejszoną zawartością cukru. Na sklepowych półkach znajdują się m. in. dżemy truskawkowe, wiśniowe, brzoskwiniowe, z czarnej porzeczki, malinowe oraz z owoców leśnych. Wśród proponowanych produktów klienci znajdą także wysokosłodzone dżemy - truskawkowy i wiśniowy oraz tradycyjnie wytwarzane powidła śliwkowe.
Dżemy są dostępne w nowych, odświeżonych, wiosennych opakowaniach, co pozwala na ich jeszcze lepszą ekspozycję na sklepowych półkach. Nowa, bardziej czytelna szata graficzna ułatwia identyfikację kategorii i smaku przetworów.
Odmienione dżemy Stoczka zawierają większą ilość owoców niż dotychczas produkowane przetwory tej marki. Przygotowywane są na bazie wyłącznie naturalnych owoców - w sezonie świeżych, zimą mrożonych - według tradycyjnych przepisów polskich gospodyń. Do ich produkcji wykorzystuje się wyłącznie naturalne produkty, bez konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.
Sugerowana cena 280 g opakowania dżemu to 3,20 zł.
(A.S.)
tagi: Makarony Polskie ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...