W wiosennej ofercie marki Stoczek pojawiło się więcej dżemów niskosłodzonych, ze zmniejszoną zawartością cukru. Na sklepowych półkach znajdują się m. in. dżemy truskawkowe, wiśniowe, brzoskwiniowe, z czarnej porzeczki, malinowe oraz z owoców leśnych. Wśród proponowanych produktów klienci znajdą także wysokosłodzone dżemy - truskawkowy i wiśniowy oraz tradycyjnie wytwarzane powidła śliwkowe.
Dżemy są dostępne w nowych, odświeżonych, wiosennych opakowaniach, co pozwala na ich jeszcze lepszą ekspozycję na sklepowych półkach. Nowa, bardziej czytelna szata graficzna ułatwia identyfikację kategorii i smaku przetworów.
Odmienione dżemy Stoczka zawierają większą ilość owoców niż dotychczas produkowane przetwory tej marki. Przygotowywane są na bazie wyłącznie naturalnych owoców - w sezonie świeżych, zimą mrożonych - według tradycyjnych przepisów polskich gospodyń. Do ich produkcji wykorzystuje się wyłącznie naturalne produkty, bez konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.
Sugerowana cena 280 g opakowania dżemu to 3,20 zł.
(A.S.)
tagi: Makarony Polskie ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...