Nowy produkt Nestlé to mleczna przekąska skierowana specjalnie do dzieci i ich rodziców. Wafelek Nesquik to unikalne połączenie delikatnego wafla z puszystym, mlecznym kremem, a całość otula pyszna, mleczna czekolada.
Wszystkie produkty marki Nesquik powstają z najwyższej jakości składników, dzięki czemu cieszą się dużym zaufaniem rodziców. Marka ta jest także bardzo lubiana przez dzieci - nie tylko za smak, ale i za charakterystyczną postać zabawnego królika. Na nowych opakowaniach wafli Nesquik króliczek Quiky uwieczniony został w trzech, radosnych pozach.
Na tyłach opakowań wafelków Nesquik umieszczono Kompas Żywieniowy, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA, informujący o wskazanym dziennym spożyciu.
Wprowadzenie nowego wafelka będzie wspierać kampania promocyjna prowadzona w punktach sprzedaży oraz w wybranej prasie handlowej. Twórcą grafiki na materiałach POS jest agencja 3M, a za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia. Opakowania wafelków przygotowała agencja Promocja 21.
Nowy wafelek Nesquik o wadze 20g wejdzie do sprzedaży 13 kwietnia br. Sugerowana cena na półce to 0,79 zł.
(A.S.)
tagi: Nestle ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...