Nowy produkt Nestlé to mleczna przekąska skierowana specjalnie do dzieci i ich rodziców. Wafelek Nesquik to unikalne połączenie delikatnego wafla z puszystym, mlecznym kremem, a całość otula pyszna, mleczna czekolada.
Wszystkie produkty marki Nesquik powstają z najwyższej jakości składników, dzięki czemu cieszą się dużym zaufaniem rodziców. Marka ta jest także bardzo lubiana przez dzieci - nie tylko za smak, ale i za charakterystyczną postać zabawnego królika. Na nowych opakowaniach wafli Nesquik króliczek Quiky uwieczniony został w trzech, radosnych pozach.
Na tyłach opakowań wafelków Nesquik umieszczono Kompas Żywieniowy, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA, informujący o wskazanym dziennym spożyciu.
Wprowadzenie nowego wafelka będzie wspierać kampania promocyjna prowadzona w punktach sprzedaży oraz w wybranej prasie handlowej. Twórcą grafiki na materiałach POS jest agencja 3M, a za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia. Opakowania wafelków przygotowała agencja Promocja 21.
Nowy wafelek Nesquik o wadze 20g wejdzie do sprzedaży 13 kwietnia br. Sugerowana cena na półce to 0,79 zł.
(A.S.)
tagi: Nestle ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...