W połowie października ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na parówkach Polankach. To element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2022 r. dla tego produktu, której głównym celem jest wzrost znajomości marki wśród szerokiego grona konsumentów. Działania mediowe połączone będą z wyróżniającą się i zwiększoną ekspozycją Polanek w halach sklepowych.
JBB w swojej kampanii stawia na podkreślenie benefitów i walorów smakowych Polanek. Bo raz, że głównym hasłem firmy jest „JBB smakuje w całej Polsce”, a dwa, że z badań konsumenckich jasno wynika iż jedną z największych zalet Polanek według badanych jest właśnie ich smak. Główną osią kampanii są portale internetowe w sieci reklamowej, kampania display w mediach społecznościowych i Youtube. – Po udanym launchu parówek Polanek w 2021 roku i dobrych poziomach sprzedaży, przyszedł czas na kolejny krok w rozwoju w postaci szerokiej kampanii digital. W pierwszym etapie skupiamy się na fajnych, zabawnych i chwytliwych hasłach odpowiadających potrzebom klientów stawiając przy tym na wypromowanie benefitów produktowych – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. I dodaje, że firma chce w ten sposób jeszcze mocniej skuteczniej zwiększać dystrybucję tego produktu w różnych kanałach sprzedaży.
Z badań konsumentów wynika (Masmi dla JBB, luty 2022), że podczas zakupu parówek najważniejsze są dla nich smak, wygląd parówki oraz brak konserwantów i sztucznych dodatków. – Wyniki te są dla nas bardzo dobre, ponieważ okazuje się, że Polanki oferują to wszystko, co najbardziej doceniają konsumenci. Nie zawierają fosforanów, glutaminianu monosodowego oraz glutenu. Charakteryzuje je delikatności i doskonały smak. To idealna propozycja zarówno na pożywne śniadanie czy kolację, jak i doskonałą przekąskę. Zarówno dla dorosłych, jak i młodszych konsumentów – ocenia Kowalski.
Potencjał wśród konsumentów nadal jest bardzo duży dzięki czemu segment parówkowy od lat cieszy się niezmiennie dużą popularnością. Parówki są dziś trzecią najbardziej pożądaną przez klientów kategorią wędlin, a spośród osób, które deklarują miejsce dla parówek w swoim koszyku zakupowym, aż połowa zjada je przynamniej raz w tygodniu. – Dlatego też nadal będziemy rozwijać w JBB segment parówkowy w ramach marki Polanki, będąc dla sklepów pewnym i godnym zaufania dostawcą najwyższej jakości produktów – podsumowuje dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.