Aktywacja zapowiada zbliżającą się nową strategię komunikacji marki. Bonduelle stawia na smak warzyw, promuje zdrowe i łatwe w przygotowaniu potrawy warzywne na bazie różnorodnych produktów - zarówno tych klasycznych, dobrze znanych konsumentowi, jak i interesujących nowości w portfolio, takich jak Good Lunch, czy ryż z warzyw, które są idealnym sposobem na zwiększenie ilości warzyw w codziennej diecie i urozmaicenie posiłków.
By wziąć w Loterii udział należy zakupić 2 dowolne produkty marki Bonduelle i zarejestrować się na stronie www.loteriabonduelle.pl lub poprzez SMS na numer 4628. Do zdobycia jest aż 1000 nagród pieniężnych o wartości od 50 zł do 2 000 zł, a nagrodą główną w finałowym losowaniu jest samochód Hyundai Kona. Więcej zarejestrowanych paragonów to większa szansa na zdobycie głównej nagrody!
Loteria została zaadresowana również do osób, które chcą zagrać bez kupowania produktów marki Bonduelle i otrzymać szansę wygrania symbolicznej nagrody pieniężnej w wysokości 10 zł. Firma udostępniła atrakcyjny wizualnie i prosty interfejs gry loteryjnej w postaci e-zdrapki, dzięki któremu konsument bardzo szybko dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. Ponadto w czasie zabawy otrzymujemy informacje na temat składników odżywczych obecnych w produktach Bonduelle. Każdy użytkownik otrzymuje również darmowy E-book z przepisami na dania idealne na jesienną porę.
W czasie akcji marka Bonduelle zaplanowała silne wsparcie promocyjne z komunikacją w telewizji, w kanale digital, a także w sklepach w całej Polsce.
Za kreację i komunikację promocyjną odpowiada MSUpublishing.pl. Mechanizm loterii wspiera Nofsza.pl.
Zapraszamy do odwiedzenia strony
www.loteriabonduelle.pl i wzięcia udziału w zabawie online!