Glenfiddich rozpoczyna kampanię „Where Next? Kreatorzy Zmian”
Piątek, 07 października 2022
Marka Glenfiddich nie boi się eksperymentować czy to ze smakami czy z podejściem do kreacji. Kampania zainicjowana została 6 października na spotkaniu prasowym, w którym redakcja Hurt&Detal oraz wiadomościspożywcze.pl miały okazję uczestniczyć - jest tego najlepszym dowodem.
„Whisky Glenfiddich jest najczęściej nagradzana na świecie jako whisky single malt" - podkreślił Oliwier Janiak prowadzący spotkanie. Bohaterami kampanii zostali Kreatorzy Zmian, czyli artyści, którzy swoją twórczością wyznaczają nowe trendy.
„Wybrani do kampani artyści zaimponowali nam tym jakie mają otwarte umysły, tym z jakim wigorem pokazują swoją wizje rzeczywistosci i jak tą rzeczywistość chcą kształtować. Ci artyści to są nieposkromieni indywidualności” - Agnieszka Jasnos, Brand manager odpowiedzialna za markę Glenfiddich.
Podczas spotkania o współpracy z marką Glenfiddich, powstałej sztuce w ramach tej współpracy i podejściu do kreacji opowiedzieli Kratorzy Zmian: Olka Osadzińska, Wioletta Wiertel oraz Sebastian Szypuła, Daniel Rycharski, Jakub Adamiak, Bartek Śnieciński.
„Kampanię, którą w dzisiejszym dniu zaczynamy tutaj z państwem prowadzimy w Polsce de facto po raz drugi. W ubiegłym roku skupialiśmy się na rzeczywistości postpandemicznej. Ogrywaliśmy tematy sztuki, kulinariów, muzyki. Natomiast w tym roku będziemy koncentrować się na sztuce i kulturze w ujęciu zarówno ideologicznym jak i biznesowym. Walczymy z pewnymi stereotypami. Podpisujemy się pod stwierdzeniem, że za pracę artystyczną należy się wynagrodzenie” –Agnieszka Jasnos.
Agnieszka Jasnos podkreśliła, że wspólnie sprawdzają "jak dalece przyszłość weszła już w naszą teraźniejszość i co może wydarzyć się kiedy dopuścimy nasze pasje, wizje i marzenia do głosu".
Jak dodała, kampanii przyświeca myśl, że sama marka również przekracza pewne granice. Wychodzi ze świata analogowego do świata cyfrowego metaversu co jest świetnym przykładem tego, że Glenfiddich chce wychodzić ze strefy komfortu i chce być pionierem, chce być wyjątkowy w swojej kategorii.
„Stajemy na jedynym słusznym poziomie dla marki lidera, na najwyższym poziomie i nie zapominamy o tym że bycie na szczycie to dopiero początek podróży” – Agnieszka Jasnos.
W ramach kampanii powstała seria rozmów z artystami, które stopniowo będą pojawiały się na stronie internetowej kampanii od 7 października.
Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.