Akcja ma na celu promowanie chlebów tostowych Dan Cake w różnych wariantach - pszennym, pełnoziarnistym oraz maślanym - a tym samym budowanie wokół nich świadomości produktowej wśród konsumentów.
Konkurs oparty jest o wirtualny generator pochlebstw, znajdujący się na stronie aktywacji: www.SchlebianieNaSniadanie.pl. Uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne komplementy, mogą zdobyć atrakcyjne nagrody, takie jak sprzęt AGD marki Ariete, karty podarunkowe Homla czy zestawy produktów Dan Cake.
– Konkurs oparty na kreatywnej aktywności uczestników zabawy to model, którego formuła jest już sprawdzona i który świetnie angażuje konsumentów. Twórcze zadania dobrze odzwierciedlają też naturę naszych produktów, zwłaszcza Chlebów Tostowych w różnych wariantach. Można z nich bowiem nie tylko tworzyć wartościowe śniadania czy przekąski, łącząc je z ulubionymi dodatkami, ale także pobudzać wodze fantazji poprzez smakowite, kuchenne eksperymenty na ich bazie. Zależy nam na tym, by odbiorcy kampanii bliżej zapoznali się z produktami wchodzącymi w skład naszego śniadaniowego portfolio. A naprawdę warto, ponieważ Chleby Tostowe Dan Cake mają krótkie składy oraz wypiekane są na naturalnym zakwasie i bez dodatku konserwantów. Wygoda ich użycia zapewnia także oszczędność czasu, który dzięki temu możemy przeznaczyć na to, na co zwykle go nie mamy, w myśl promowanej przez nas idei „Daj sobie czas” – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake.
Promocji towarzyszy spot, który będzie emitowany w ramach kampanii zasięgowej na platformach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych.
Link do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=GVzFyCwhA1w
Uruchomiona została także kampania w Google Ads oraz emisja kreacji rich mediowych.
Na potrzeby kampanii była również zrealizowana zdjęciowa sesja aranżacyjna, której efekty pojawią się m. in. na stronie aktywacji wraz z inspirującymi przepisami na smaczne śniadania bazujące właśnie na pieczywie tostowym.
W ramach kampanii w stacjach RMF Maxxx i Złote Przeboje będą także emitowane spoty radiowe, o zasięgu ogólnopolskim. RMF Maxxx zorganizuje dodatkowo sponsorowany przez Dan Cake konkurs antenowy pod hasłem "Poranne schlebianie", w którym uczestnicy będą pojedynkować się na kreatywne pochlebstwa.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Film Produkcja, za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialna jest agencja Ancymony. Kreacje rich mediowe opracowało studio animacyjne Trzask, a sesja zdjęciowa została zrealizowana przez duet Kamil Krajewski (foto) oraz Gabriela Sowa (food styling i przepisy).
Kampania potrwa od 7 października do 6 listopada br. Regulamin i szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji:
www.SchlebianienaSniadanie.pl