Nowości od marki SIDOLUX. Sprzątanie jeszcze nigdy nie było tak proste!
Wtorek, 27 września 2022
W portfolio marki SIDOLUX pojawiła się nowość – MULTIPSPRAY, czyli uniwersalny i bezpieczny środek do codziennego sprzątania. Dzięki niemu wszystkie domowe powierzchnie zyskają czystość i blask. Jest idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnego konsumenta, który żyje w biegu, a jednocześnie lubi czystość. Od lat produkty marki są liderami rynkowymi kategorii środków specjalistycznych do mycia podłóg. Szeroki asortyment sprawia, że SIDOLUX jest mocno zakorzeniony w świadomości polskich konsumentów. Jako uzupełnienie linii marka wprowadziła na rynek również dwa inne spray’e dedykowane różnym powierzchniom – SIDOLUX KUCHNIA – płyn czyszczący do kuchni oraz SIDOLUX ŁAZIENKA - płyn do czyszczenia łazienki. Nowości te promuje kampania pod hasłem „nie zasprzątaj sobie głowy!”, która właśnie wystartowała.
O marce
SIDOLUX to marka renomowanych środków czystości. Oferują specjalistyczne preparaty, dzięki którym w domu można osiągnąć prawdziwy porządek. W ofercie znajdują się produkty do podłóg, szyb i luster, mebli, dywanów oraz innych powierzchni.
O produkcie
MULTISPRAY to wielozadaniowy produkt. Idealnie sprawdza się w walce z codziennymi zabrudzeniami. Dedykowany jest dla nowoczesnego konsumenta, który żyje w biegu, a jednocześnie lubi porządek. Jego skuteczność zawdzięczana jest recepturze Soda Power, która skutecznie usuwa brud i tłuszcz, nie pozostawiając przy tym smug. Produkt wyróżnia charakterystyczny, znany dla marki aromat mydła marsylskiego, który pozostawia przyjemny i świeży zapach w domu. MULTISPRAY w 97% oparty jest na naturalnych składnikach, może być użyty w miejscu przygotowywania jedzenia, a jego butelka nadaje się̨ w 100% do recyklingu.
Przewodnie hasło nowej kampanii marki brzmi „nie zasprzątaj sobie głowy!”. Gra słów ma na celu ukazanie sprytu produktu, polegające na tym, że sprzątanie staje się̨ łatwe i proste oraz że idealnie nada się dla osób, które szukają sposobu na przyjemne sprzątanie. SIDOLUX MULTISPRAY w formacie 500 ml jest już dostępny w wiodących kanałach sprzedaży nowoczesnej. Cena detaliczna 11,79 zł.
Wsparcie marketingowe
Wdrożenie nowości wsparte jest działaniami marketingowymi, a dzięki dedykowanym materiałom POS produkty są bardziej widoczne na półce. Dodatkowo od początku października będą prowadzone w social mediach działania sprzedażowe. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.