Korzystanie z narzędzia jest całkowicie bezpłatne. Serwis daje użytkownikom możliwość doboru własnej oferty promocyjnej z bogatej bazy produktów, wydrukowania i umieszczenia w punkcie sprzedaży materiału POS, wydrukowania i wykorzystywania ulotki handlowej lub one-pagera oraz przygotowania oferty do wysłania poprzez e-mail.
Najistotniejszymi cechami narzędzia są: prostota - klient wybiera produkty z bogatej oferty Navo, dodaje swoje logo, wpisuje tekst promocyjny i drukuje gotową ulotkę, wygoda - dane o produkcie wprowadzane są do ulotki automatycznie. Klient wprowadza indywidualne ceny. Dodatkowo może wprowadzać dowolne zmiany w tekście, modyfikując opisy, możliwości - użytkownik ma możliwość doboru kolorów i układu projektu. W każdej ulotce można zamieścić różną liczbę produktów . Liczba stworzonych projektów jest dla każdego klienta nieograniczona, szybkość - czas przygotowania ulotki nie przekracza kilku minut.
Serwis www.mojaulotka.pl umożliwia łatwe i szybkie przygotowanie specjalnych ofert handlowych dla każdego sklepu. Można błyskawicznie reagować na potrzeby konsumenta - umieszczając plakat o nowościach czy innych produktach, które nawet w danym dniu chcemy promować.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: moja ulotka ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...