FIFA World CupTM Trophy Tour by Coca-Cola już 22. września w Warszawie
Środa, 21 września 2022
W ramach FIFA World CupTM Trophy Tour by Coca-Cola już 22 września do Polski zawita Puchar Świata FIFA. W tym roku Trofeum odwiedzi aż 51 krajów, a w Polsce powitamy je po raz drugi. Marka Coca-Cola w ramach kampanii „Piłka to Magia” inspiruje do celebrowania piłkarskich emocji, zachęcając do kibicowania w nadchodzących Mistrzostwach Świata 2022.
Coca-Cola od lat wspiera i łączy fanów piłki nożnej, dlatego „Believing is Magic”/ „Piłka to Magia” to kampania, która daje im wiarę w zwycięstwo, niezależnie od wszystkiego. Wzmacnia nadzieje i pozwala dzięki niej wyobrazić sobie swoją drużynę z pucharem.
Coca-Cola to najwierniejszy partner Mistrzostw Świata, który od lat rozgrzewa piłkarskie emocje. W swoich działaniach marka zachęca fanów do uwierzenia w magię gry na wiele miesięcy przed, w trakcie i po najważniejszym sportowym wydarzeniu, zaczynając od FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca -Cola.
W ramach kampanii „Beliving in Magic” Coca-Cola stworzyła sześć filmów FIFA World Cup™, a także ponad 90 statycznych reklam OOH, które zostaną opulikowane w Polsce. Materiały te zabierają widzów w konsumencką podróż, której celem jest wiara w magię wygranej w turnieju. Dodatkowo obietnice składane przez fanów wspierających ich zespoły zostaną podkreślone na opakowaniach, digital, filmach, OOH oraz w Strefie Kibica.
W marcu 2014 roku Puchar Świata FIFA™ po raz pierwszy odwiedził Polskę i był prezentowany na terenie PKiN w Warszawie. Tym razem przyleci 22 września w ramach Trophy Tour organizowanego przez FIFA i Coca-Cola, partnera, który jest oficjalnym sponsorem piłkarskich Mistrzostw Świata od 1978 roku, a po raz piąty partnerem FIFA World CupTM Trophy Tour by Coca-Cola. Dzień później 23 września Puchar zostanie udostępniony i przedstawiony wszystkim zainteresowanym na PGE Narodowym, który tak samo jak kampania marki jest przepełniony piłkarskimi emocjami i silną wiarą w zwycięstwo. W tym dniu odbędzie się również wyjątkowy mecz gwiazd piłki nożnej Polska-Portugalia.
Aby zdobyć bilet na mecz należy zarejestrować się w aplikacji Coke App i zebrać 3 punkty, które uzyska się po rejestracji kodów spod nakrętek Coca-Cola – punkty zostaną wymienione na bilet. Możliwość wejścia na mecz mają również dzieci powyżej 13 roku życia, które wyślą swoje zgłoszenie przez system Librus.
Działania marketingowe Coca-Cola na tegoroczny Trophy Tour będą obejmować współprace influencerskie, medialne, aktywacje konsumenckie, do których można zaliczyć wydarzenie, na którym powstanie legendarna strefa kibica. Wszyscy amatorzy sportu będą mogli zrobić sobie niepowtarzalne zdjęcie z Pucharem FIFA.
Za działania PR’owe Throphy Tour by Coca-Cola w Polsce, odpowiada Agencja Big Picture. Działania z sektora Public Affairs realizuje Kancelaria Łukasiewicz. Komunikacją wewnętrzną zajmuje się Agencja 24/7. Koordynacja działań eventowych została powierzona firmie Defacto. Agencja Fortis organizuje aktywacje konsumeckie.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.