Wiadomości

Pierwszy supermarket Intermarché Contact w Polsce

Czwartek, 08 kwietnia 2010
Pod koniec marca w Wałczu, w województwie zachodniopomorskim, otwarty został pierwszy w Polsce supermarket Intermarché pod szyldem Contact.

Sklep w Wałczu zbudowany został według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Nowy Intermarché liczy 700 mkw. powierzchni sprzedaży. Z tego powodu, zgodnie z nowymi wytycznymi związanymi ze zmianą tożsamości wizualnej, będzie funkcjonował pod szyldem Contact.

Placówka oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Pod koniec kwietnia zostanie uruchomiona wędzarnia, dzięki czemu klienci będą mogli zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.

Dodatkowo klienci nowo otwartych sklepów Intermarché mają możliwość doładowania telefonu, a także opłacenia rachunków. Do ich dyspozycji jest również darmowy parking, który może pomieścić ponad 25 samochodów osobowych. Dwa miejsca przeznaczone są dla osób niepełnosprawnych. W nowym sklepie zatrudnienie znalazło 35 osób.

To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji, to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne, jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.

Wkrótce w kompleksie, w którym znajduje się nowy sklep Intermarché, zostanie uruchomiona galeria handlowa o powierzchni 600 mkw. Lokalni kupcy mają jeszcze możliwość wynajęcia powierzchni pod własną działalności gospodarczą.

(Aleksandra Syrtów)

tagi: Intermarché ,