"Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów współpracy" - mówi Sylwia Mokrysz, członek zarządu Mokate S.A. - "Ten program jest fenomenem - trwa w prawie niezmienionej formule od kilkunastu lat i w dalszym ciągu cieszy się ogromnym powodzeniem."
"Minutka" - marka parasolowa dla m.in. "Minutek" owocowych, earl grey i herbat czarnych, pojawia się na banerze sponsorskim w trakcie programu. Zestawy herbat "Minutka" wręczane są również uczestnikom programu. Udział Mokate w programie "Jaka to melodia" trwa od 1 do 18 kwietnia 2010.
Obecnie herbaty "Minutka" zajmują ponad 9% rynku pod względem ilościowym, a pod względem wartościowym około 4,5%. Warto zaznaczyć że herbata ta jest obecna w ponad 90% sklepów spożywczych w całej Polsce.
(A.S.)
tagi: Mokate ,
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...