Kampanie i Promocje

Minutka w programie "Jaka to melodia"

Czwartek, 08 kwietnia 2010
Mokate, producent popularnej linii herbat "Minutka", sponsoruje program "Jaka to melodia" w telewizyjnej jedynce.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów współpracy" - mówi Sylwia Mokrysz, członek zarządu Mokate S.A. - "Ten program jest fenomenem - trwa w prawie niezmienionej formule od kilkunastu lat i w dalszym ciągu cieszy się ogromnym powodzeniem."

"Minutka" - marka parasolowa dla m.in. "Minutek" owocowych, earl grey i herbat czarnych, pojawia się na banerze sponsorskim w trakcie programu. Zestawy herbat "Minutka" wręczane są również uczestnikom programu. Udział Mokate w programie "Jaka to melodia" trwa od 1  do 18 kwietnia 2010.

Obecnie herbaty "Minutka" zajmują ponad 9% rynku pod względem ilościowym, a pod względem wartościowym około 4,5%. Warto zaznaczyć że herbata ta jest obecna w ponad 90% sklepów spożywczych w całej Polsce.

(A.S.)

tagi: Mokate ,