Kasztelan, produkowany przez Kasztelan Browar Sierpc - położony w sercu Polski, na nizinnym Mazowszu - jest wśród polskich piw marką szczególną. To marka kontynuująca wielowiekowe tradycje browarnicze regionu sierpeckiego, wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach za wyjątkowe walory smakowe i pomimo dotychczasowego, lokalnego charakteru znana smakoszom i birofilom w całej Polsce.
Wariant niepasteryzowany Kasztelana, wchodzący do ogólnopolskiej dystrybucji, swój niepowtarzalny smak zawdzięcza oryginalnej, tradycyjnej recepturze i wyjątkowej kombinacji naturalnych surowców, pochodzących - tak jak w przypadku wszystkich wariantów tej marki - z ekologicznie czystych regionów.
Subtelna szata graficzna opakowań Kasztelana Niepasteryzowanego, z dominującymi odcieniami zieleni, złota i bieli, odwołuje się do polskich tradycji browarniczych oraz podkreśla świeży, niepasteryzowany smak piwa z sierpeckiego browaru.
„Kasztelan to silna marka, o bogatych tradycjach, znana w całej Polsce, pomimo swojego lokalnego charakteru. Wariant Kasztelan Niepasteryzowane, do niedawna dostępny tylko na terenie Kujaw i Mazowsza, dla wielu naszych konsumentów stał się ulubionym piwem. Jest niezwykle ceniony za wyjątkowe walory smakowe, świeżość i naturalność" - mówi Małgorzata Lisowska, Brand Manager marki Kasztelan, Carlsberg Polska.
„Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Kasztelana Niepasteryzowanego na rynek ogólnopolski z uwagi na coraz większe zapotrzebowanie konsumentów na piwa o nietuzinkowym smaku i obserwowane przez nas rosnące zainteresowanie tym właśnie produktem, który okazał się hitem sprzedaży na terenie Kujaw i Mazowsza. Teraz walory smakowe Kasztelana Niepasteryzowanego będą mogli docenić wszyscy miłośnicy piwa" - mówi Małgorzata Lisowska. - „Mamy nadzieję, że nasza decyzja ucieszy wszystkich piwoszy, a Kasztelan Niepasteryzowane zyska nowe, szerokie grono konsumentów, którzy cenią naturalny i świeży smak piwa."
Autorem projektu graficznego opakowań Kasztelana Niepasteryzowanego jest Studio DN.
(Aleksandra Syrtów)
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...