Kampanie i Promocje

Tymbark musy to (się) wciąga

Czwartek, 08 września 2022
Musy Tymbark to wygodne przekąski, które sprawdzą się w wielu codziennych aktywnościach. Chcesz mieć przy sobie smaczną porcję owoców, warzyw lub pożywne drugie śniadanie niezależnie od tego, co właśnie robisz? Z Tymbarkiem to proste i smaczne. Marka rusza z nową kampanią promującą wszystkie swoje produkty w formie musu.
Tymbark jest liderem produktów dla dorosłych w tej kategorii i posiada najszersze portfolio na rynku, które jest dopasowane do oczekiwań i stylu życia wielu konsumentów. Poprzez swoje hasło Tymbark Musy – To (się) wciąga kampania zachęca do spróbowania różnych wariantów z oferty marki. Musy od Tymbarku znakomicie wpisują się w potrzeby każdego. W ich ofercie znajdują się produkty owocowe i owocowo-warzywne, zbożowe 100g oraz owocowe w dużych opakowaniach 200g (nagrodzone przez AC NIELSEN za innowację roku 2021). Kampania promuje również bardzo pozytywnie przyjętą tegoroczną nowość, czyli egzotyczne musy z dodatkiem guarany.  

Marka w kampanii prezentuje ludzi, którzy wykonują różne aktywności, ale łączy ich jedno – potrzeba pożywnej i wygodnej przekąski. W energicznym spocie utrzymanym w konwencji młodzieżowego teledysku Tymbark zachęca do spróbowania wszystkich smaków z porfolio. Owoce, warzywa, śniadanie i warianty egzotyczne – w każdej sytuacji warto złapać za mus!


Kampania rusza 1 września i potrwa do drugiej połowy października. Spot będzie wykorzystywany w TV, VOD, YT. Za reżyserię odpowiada Letemknow, a produkcję Maspex.
Link do spotu: https://youtu.be/Ljyqd0eAMuc
Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Starcom



tagi: Tymbark , musy to (się) wciąga , rynek spożywczy , kampania , sprzedaż , handel , rynek FMCG , napoje , soki , musy , przemysł spożywczy ,