Ruszyła pierwsza wielokanałowa kampania reklamowa marki Tarczyński za granicą
Środa, 07 września 2022
5 września marka Tarczyński oficjalnie rozpoczęła swoją pierwszą wielokanałową kampanię na Litwie. Cel to promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmują kluczowe kanały telewizyjne, reklamy online oraz ekspozycję w punktach sprzedaży (POS). Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma obecna jest tam już od kilku lat, będąc aktualnie jednym z liderów sprzedaży przekąsek mięsnych w kategorii premium.
Międzynarodowa ekspansja
Tarczyński to brand, który aktualnie obecny jest w blisko 30 krajach świata, na 3 kontynentach. Od kilku lat flagowe produkty marki, czyli kabanosy Exclusive, dostępne są także na Litwie, gdzie szybko zyskały sympatię konsumentów.
– Na Litwie pojawiliśmy się 10 lat temu. W tym czasie udało nam się zdobyć zaufanie jej mieszkańców. Możliwe było to jedynie dzięki przemyślanej, solidnej dystrybucji, wyraźnej ekspozycji oraz produktom, które Litwini lubią i rzeczywiście jadają na co dzień. Kabanosy Tarczyński są obecnie dostępne praktycznie w całym kraju, dlatego postanowiliśmy rozpocząć zintegrowane i szerokozasięgowe działania promocyjne i komunikacyjne nakierowane na budowę wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży. Elementem kampanii jest między innymi humorystyczny spot. Liczymy, że Litwini z jeszcze większą radością będą sięgać po nasze mięsne przekąski, podobnie jak pojawiający się w reklamie bohaterowie rodem z brytyjskiego dworu – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor Marketingu i Eksportu.
Kampania realizowana jest pod hasłem „Kabanosy Tarczyński. Zdaniem wielu – najlepsza mięsna przekąska na świecie”. Jej celem jest promocja całej oferty z linii Tarczyński Exclusive, jako produktów z półki premium, ale dostępnych dla każdego. W reklamie, którą dobrze znają już Polacy, nie zabrakło lokalnych akcentów. Litwini szczególną sympatią darzą serowy smak kabanosów Tarczyński, dlatego to on stał się głównym bohaterem omnichannelowej kampanii i produktem o największej widoczności we wszystkich materiałach reklamowych.
Spoty w wiodących kanałach telewizyjnych pojawią się 5 września, z kolei działania online wystartują dzień później.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.