Marka będzie obecna we wszystkich działaniach promocyjnych związanych z EMA: w kampanii telewizyjnej, radiowej, internetowej oraz w materiałach promocyjnych wydarzenia.
„Dzięki sponsoring Eska Music Awards przez nasz brand chcemy dotrzeć do naszej grupy docelowej, której duża część słucha radia Eska. Mamy nadzieję, że dzięki obecności Hoop Coli na gali EMA, młodzi ludzie odkręcą się na innych - bo taka jest idea naszej marki" - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.
Gala Eska Music Awards 2010 odbędzie się 23 kwietnia 2010.
Dwugodzinne show będzie transmitowane na żywo przez Telewizję POLSAT i radio Eska.
(maj)
tagi: Hoop Cola ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...