Konkursy

Sherlock wkracza do akcji! Konkurs dla Pracowników Hochland Polska

Poniedziałek, 22 sierpnia 2022
Jak przejść od pomysłu do efektów biznesowych i wyzwolić potencjał swoich pracowników w celu wprowadzenia pozytywnych zmian w firmie? Dzięki aplikacji Sherlock Waste pracownicy zamieniają się w… detektywów, którzy nie tylko zgłaszają problemy, ale przede wszystkim dzielą się pomysłami na usprawnienia. Najlepsze z nich faktycznie zostają wdrażane, co ma realny wpływ na rozwój firmy. A teraz do grona „sherlocków” dołączyli pracownicy zakładów Hochland Polska.
Co to jest „Sherlock Waste”?

To system doskonalenia firmy w formie aplikacji, który angażuje Pracowników w życie firmy poprzez zgłaszanie pomysłów, wdrażanie usprawnień oraz wspólne rozwiązywanie problemów. „Obecnie wszyscy Pracownicy zakładów produkcyjnych w Węgrowie i Kaźmierzu posiadają indywidualne konto użytkownika. Dostęp do aplikacji możliwy jest zarówno po zalogowaniu się na stronę internetową, jak i w wersji mobilnej. „To niezwykle ważna kwestia, aby dać możliwość dostępu do aplikacji wszystkim Pracownikom bez ograniczeń i dzięki temu otrzymywać jeszcze więcej pomysłów na pozytywne zmiany” – tłumaczy Michalina Merta, Dyrektor Zakładu Produkcyjnego w Hochland Polska. Za wdrożenie systemu odpowiada Zespół Customer Success z Sherlock Waste.

Na czym polega konkurs „Sherlock Waste”?

Każde zgłoszenie jest punktowane zgodnie z regulaminem akcji. Zakres tematów, jakie można zgłaszać, jest bardzo szeroki i obejmuje m. in. poprawę stanu ergonomii i środowiska, obniżenie zużycia czynników energetycznych czy zastosowanie materiałów, które można poddać procesowi recyklingu lub usprawnienie procesu komunikacji wewnętrznej w firmie. W poszczególnych okresach trwania konkursu, czyli kwartałach, zostaną wyłonieni Pracownicy, którzy otrzymali kolejno najwyższą liczbę punktów w danym etapie rywalizacji. Na najlepsza trójkę czekają nagrody w postaci zasilenia kart Sodexo. Ponadto po każdym kwartale odbywa się przegląd pomysłów pod kątem nagród specjalnych. „Zachęcamy Pracowników do korzystania z aplikacji, dzięki której każdy z nas może mieć realny wpływ na dalszy rozwój firmy. A przy okazji nagrody, kwartalne i specjalna, czekają” – zachęca Michalina Merta.



tagi: Sherlock Waste , Hochland , konkurs , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG ,