Do tytułowej szóstki z promocji Tradisu nawiązują wszystkie elementy akcji. Za każde 600 zł wydane w danym dniu na zakupy w hali cash and carry klienci otrzymują dodatkowe punkty eProfit, a osoby, których obroty z Tradisem podczas akcji przekroczą 6 000 zł otrzymają pamiątkowe zestawy do gry w kości.
"Akcja to jeden z elementów wdrażanego przez Tradis programu podnoszenia atrakcyjności oferty hal cash and carry. - Obok aktywności promocyjnych zajęliśmy się optymalizacją asortymentową i lepszym dopasowaniem oferty do potrzeb detalistów. Realizujemy także projekty wpływające na poprawę komfortu zakupów. W niedalekiej przyszłości w naszych halach wdrożymy również rozwiązania pozwalające na większą niż dotychczas indywidualizację oferty dla konkretnego odbiorcy" - mówi Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży cash&carry Tradisu.
W halach sprzedaży cash&carry Tradisu produkty w obniżonych w ramach promocji cenach oznaczone są specjalnymi fiszkami z symbolem akcji - kostką z sześcioma oczkami. Szczegóły promocji opisują też duże plakaty, umieszczone w strefie przykasowej oraz ulotki, które w marcu trafiły do klientów Tradisu. Akcja „Promocje na szóstkę" zakończy się 25 kwietnia.
Spółka Tradis reprezentuje segment dystrybucji Grupy Handlowej Emperia. Powstała w 2008 r. Głównym celem jej powołania była integracja segmentu dystrybucji Emperii, działającego w ramach kilku podmiotów. Zmiany pozwoliły na zapewnienie klientom dostępu do szerokiej palety produktów FMCG i wysokich parametrów obsługi logistycznej, gwarantowanych przez jednego partnera do współpracy w całej Polsce. Dziś Tradis to jedna z największych spółek dystrybucyjnych w kraju. Jej działalność zorganizowana jest w ramach ośmiu makroregionów, skupiających nowoczesne centra dystrybucji i samoobsługowe oddziały cash&carry. W całym kraju Tradis zatrudnia łącznie 4,6 tysiąca osób.
(Maja Święcka)
tagi: Tradis ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...