Dzięki połączeniu sieci Drogerii Aster (za zdjęciu) i A'propos w listopadzie 2009 roku stały się one trzecią siłą na rynku drogeryjnym, obejmującą aż 123 sklepy w całej Polsce. Klienci Drogerii mają okazję zakupić w ramach akcji markowe produkty P&G, dzięki którym mogą wygrać atrakcyjne nagrody w konkursie sms.
Swiift odpowiada za kreację i produkcję kampanii. Akcja promowana będzie poprzez outdoor oraz materiały POS. Konkurs potrwa do końca maja.
(maj)
tagi: Procter & Gamble , Drogerie Aster , A’propos , Aster ,
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała...
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...