Rosnąca inflacja to zmartwienie nie tylko konsumentów, ale też przedsiębiorców. W tych czasach na wagę złota jest współpraca ze wspierającymi partnerami. Rozmowa z Danielem Mikołajczykiem, Dyrektorem Operacyjnym sieci MediaMarkt.
Jak w czasach rosnącej inflacji być dobrym partnerem biznesowym?
Dobry, a więc profesjonalny i wiarygodny partner w biznesie potrzebny jest zawsze, a tym bardziej w tak wymagających czasach. Dojrzałość biznesowa MediaMarkt wsparta kompletną ofertą produktów i usług oraz kompetentnym zespołem gwarantuje klientom instytucjonalnym i biznesowym właściwe zrozumienie ich potrzeb i uzyskanie możliwie najlepszych rozwiązań, dopasowanych do specyfiki prowadzonej działalności. Szczególnie ważne jest to w zakresie zaopatrzenia w nowe technologie – konieczna jest kompleksowa oferta produktów, usług i finansowania. Takie profesjonalne podejście skraca ścieżkę zakupową, a dedykowany opiekun biznesowy wspiera klienta również w trakcie użytkowania sprzętu.
Jakie formy wsparcia dla przedsiębiorców oferujecie?
Naszym atutem jest kompleksowe podejście do potrzeb i oczekiwań klientów. Zapewniamy profesjonalne wsparcie opiekuna biznesowego, aby jak najlepiej odpowiedzieć na konkretne potrzeby klienta B2B. Poza szeroką ofertą produktową oferujemy odroczony termin płatności, zarówno dla administracji państwowej, jak i firm. Kolejną formą wsparcia jest leasing. Weryfikację można przejść również za pośrednictwem naszej strony internetowej.
Na co przede wszystkim zwracają uwagę przedsiębiorcy? Cena, szerokość oferty, forma wsparcia?
Na pierwszym miejscu jest kompleksowość i jakość obsługi. Cena jest ważnym aspektem, ale klienci biznesowi oczekują przede wszystkim pełnego wsparcia w całej ścieżce zakupowej i dostępności produktów. Nasza oferta daje im praktycznie nieograniczone możliwości i spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagającego przedsiębiorcy. Ważne są też usługi, które pomogą efektywnie i bezproblemowo korzystać ze sprzętu. Profesjonalnie wspieramy wzrost biznesu naszych partnerów. Jest to szczególnie ważne w obliczu zmieniających się warunków rynkowych.
Na jakie działania kładziecie obecnie nacisk? W jakim kierunku rozwijać się będzie w najbliższych miesiącach/latach MediaMarkt?
Rozwijamy się i dostosowujemy do zmieniających się na rynku warunków oraz potrzeb klientów. Szukamy najbardziej optymalnych i skutecznych rozwiązań. Chcemy być pierwszym wyborem dla klientów, dlatego pracujemy nad doskonaleniem doświadczeń zakupowych klientów we wszystkich punktach styku z marką, m.in. przez rozwój kompleksowej oferty, usprawnienie procesów, logistyki, optymalizację kosztów czy poprawę funkcjonalności sklepu online. Jako europejski lider rynku elektroniki użytkowej chcemy być wzorem do naśladowania dla całej branży, dlatego działamy i rozwijamy się w sposób zrównoważony. Inspirujemy i zachęcamy również klientów do podejmowania odpowiedzialnych decyzji zakupowych.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.