Wynajęta powierzchnia całkowita to 2 915 mkw., z których powierzchnia handlowa to 1 913 mkw. Na koniec roku 2009 sieć „Piotr i Paweł" działała w oparciu o 66 placówek notując obroty detaliczne na poziomie 1 352 mln zł, a od początku roku 2010 zwiększyła już ilość sklepów o kolejne 5 lokalizacji. Dokonane inwestycje pozwalają realizować rozwój szeroko rozumianej jakości obsługi oraz dążenie do umacniania pozycji lidera tego segmentu rynku.
Do lektury reportażu z otwarcia sklepu zapraszamy już wkrótce - opublikowany zostanie w kwietniowym wydaniu miesięcznika HURT & DETAL.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...