Wynajęta powierzchnia całkowita to 2 915 mkw., z których powierzchnia handlowa to 1 913 mkw. Na koniec roku 2009 sieć „Piotr i Paweł" działała w oparciu o 66 placówek notując obroty detaliczne na poziomie 1 352 mln zł, a od początku roku 2010 zwiększyła już ilość sklepów o kolejne 5 lokalizacji. Dokonane inwestycje pozwalają realizować rozwój szeroko rozumianej jakości obsługi oraz dążenie do umacniania pozycji lidera tego segmentu rynku.
Do lektury reportażu z otwarcia sklepu zapraszamy już wkrótce - opublikowany zostanie w kwietniowym wydaniu miesięcznika HURT & DETAL.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...