Nowości

Żubrówka Bison Grass rusza w Polskę

Poniedziałek, 08 sierpnia 2022
Żubrówka Bison Grass ponownie startuje z Akcją Lato i wyrusza ze swoim mobilnym barem. Żubrówkowa przyczepa serwująca drinki z dodatkową strefą chilloutu stanie w największych miastach i na najważniejszych festiwalach w Polsce.
To kolejna edycja, letniej akcji w wykonaniu legendarnej marki. Charakterystyczna przyczepa Żubrówki pojawi się w najlepszych lokalach w Polsce, gdzie goście będą mogli spróbować dedykowanych, letnich i orzeźwiających koktajli serwowanych w mobilnym barze. W ofercie przyczepy można znaleźć m.in. koktajle bazujące na nowościach – Żubrówka Rześki Rokitnik. Smak inspirowany porankiem w puszczy, łączący kwaśne owoce rokitnika z aromatycznym ekstraktem z trawy żubrowej.

Akcji Lato towarzyszy promocja współpracy Żubrówki Bison Grass z Tymbarkiem, dzięki której powstało wyjątkowe połączenie kultowej Cytronety o smaku rabarbaru i unikatowej Żubrówki Bison Grass. Propozycja będzie dostępna w barze w edycji limitowanej – to zapowiedź wprowadzenia specjalnego dwupaku z Żubrówką Bison Grass i Cytronetą, który już niedługo pojawi się na sklepowych półkach.

Mobilny Bar będzie otwarty w weekendy, od czwartku/piątku do niedzieli (w zależności od zapotrzebowania). W ramach sprzedaży premiowanej do zdobycia będą oryginalne gadżety od marki. To nie koniec niespodzianek… Żubrówkowa przyczepa pojawi się także na największych letnich festiwalach: Olsztyn Green, New Pop Białystok oraz FEST Festival, gdzie na fanów marki czeka wiele atrakcji. W ramach aktywacji, w strefie Żubrówki możliwe będzie zdobycie instaxowego zdjęcia w dedykowanej ramce - idealna festiwalowa pamiątka, która uwiecznia wyjątkowe chwile.  

Relacje z mobilnego baru można obserwować w social mediach.



tagi: Żubrówka Bison Grass , alkohole , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,