W planach jest także zakończenie I etapu projektu "Informatyzacja i komputeryzacja Sieci".
„Jednak naszym najważniejszym zadaniem będzie rozwijanie oferty dla dotychczasowych uczestników" - mówi Marlena Bobryk z Sieci Handlowej „Eden".
- „Chcemy wzmocnić relacje sieć - sklep poprzez silne wsparcie szkoleniowe, handlowe, marketingowe oraz prawne." Te szkolenia będą dotyczyć głównie zagadnień z obszaru merchandisingu oraz aranżacji przestrzeni sklepowej.
(A.S.)
tagi: Eden ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...