W planach jest także zakończenie I etapu projektu "Informatyzacja i komputeryzacja Sieci".
„Jednak naszym najważniejszym zadaniem będzie rozwijanie oferty dla dotychczasowych uczestników" - mówi Marlena Bobryk z Sieci Handlowej „Eden".
- „Chcemy wzmocnić relacje sieć - sklep poprzez silne wsparcie szkoleniowe, handlowe, marketingowe oraz prawne." Te szkolenia będą dotyczyć głównie zagadnień z obszaru merchandisingu oraz aranżacji przestrzeni sklepowej.
(A.S.)
tagi: Eden ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...