Kampanie i Promocje

Obejrzyj Street Food LIVE Show z Karolem Okrasą i wygraj bon na zakupy w sieci Lidl

Piątek, 05 sierpnia 2022
Już w poniedziałek 8 sierpnia o godz. 20:00 na Facebooku, Instagramie i kanale YouTube Lidl Polska odbędzie się wyjątkowy LIVE przy udziale Karola Okrasy i Agnieszki Grzelak – prowadzącej kanału poświęconego kulinariom i podróżom. Duet zabierze widzów w różnorodne regiony Azji, aby opowiedzieć o bogactwach kuchni azjatyckiej. Przygotuje też krok po kroku trzy „uliczne” dania z makaronu. Widzowie transmisji otrzymają specjalny kupon rabatowy na produkty Vitasia w aplikacji "Lidl Plus" i będą mieli szansę załapać się na bony do sklepów Lidl Polska.
Już w poniedziałek miłośnicy podróży i azjatyckich smaków będą mieli okazję dołączyć do "Street Food LIVE Show" i spotkać się wirtualnie z kucharzem Karolem Okrasą, związanym na co dzień z Kuchnią Lidla, oraz Agnieszką Grzelak – znaną youtuberką oraz blogerką, przejawiającą pasję do podróży i kulinarnych odkryć. Prosto ze studia, opowiedzą oni o swoich wspomnieniach i ciekawostkach z azjatyckich podróży, odpowiadając przy okazji na pytania uczestników podczas dedykowanej sesji Q&A.

Kwintesencją programu będzie jednak oczywiście gotowanie. Duet przyrządzi krok po kroku aż trzy „uliczne” potrawy z makaronu, w tym jedną ze składnikami wybranymi podczas głosowania na Instagramie Lidl Polska. Z myślą o uczestnikach transmisji LIVE, którzy chcieliby przygotować je potem samodzielnie, Lidl przygotował też specjalną promocję. Ci z uczestników, którzy podczas streamu zeskanują kod QR, otrzymają specjalny kupon rabatowy w aplikacji "Lidl Plus" na produkty marki Vitasia potrzebne do przygotowania potraw.

Ale to nie wszystko! Wybrane osoby, którym dopisze szczęście, wygrają jeden z bonów na zakupy w sklepach Lidl Polska.

Zasady konkursu zostaną ogłoszone na profilach społecznościowych sieci.

Do wydarzenia „Street Food LIVE Show” można dołączyć, klikając w jeden z poniższych linków:




tagi: Lidl Polska , Street Food LIVE Show , Karol Okrasa , bon na zakupy w sieci Lidl , rynek spożywczy ,