Wiadomości

30 lat marki MLEKOVITA – Wypasiony Piknik

Wtorek, 02 sierpnia 2022
Z okazji jubileuszu 30-lecia marki Mlekovita 31 lipca 2022 r. odbył się Wypasiony Piknik. Jego program miał na celu nie tylko świętowanie trzech dekad rozwoju brandu, ale także promowanie mleka i produktów mlecznych. Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński uhonorował również osoby i firmy szczególnie zasłużone w rozwoju produkcji mleka.
– Mlekovita ma wiele atutów: znakomitych hodowców, zmodernizowane, unowocześniane i nadal rozwijające się gospodarstwa zainteresowane ich powiększaniem oraz pracowitość, przedsiębiorczość i wielka zaradność naszych hodowców. Sukces firmy to nie przypadek, to ciężka praca i wytrwałość, a przede wszystkim miłość i pasja do ziemi i hodowli. Trzeba przyznać, że mleczarstwo w naszej spółdzielni miało i ma szczęście do ludzi szczerze mu oddanych. To dzięki Wam Mlekovita jest silną i dobrze zorganizowaną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku – podkreślał Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński w okolicznościowym przemówieniu, po którym oficjalnie otworzył Wypasiony Piknik, wznosząc symboliczny toast szklanką mleka wraz z zaproszonymi gośćmi. Następnie wręczył wyróżnienia i pamiątkowe statuetki dla wybitnych hodowców – dostawców mleka oraz osób i firm, które w szczególny sposób przyczyniły się i zasłużyły w rozwoju produkcji mleka.

Wypasiony Piknik to drugie z ośmiu wydarzeń zaplanowanych dla uświetnienia jubileuszu 30-lecia marki Mlekovita. To okazja do świętowania dla rolników – dostawców mleka, firm i osób współpracujących z Mlekovitą, pracowników oraz konsumentów. Dla wielu zebranych gości była to także możliwość do podkreślenia zasług Prezesa Zarządu Dariusza Sapińskiego w rozwoju firmy – to dzięki jego decyzjom rozpoczął się okres dynamicznego rozwoju, to on zainicjował prace nad koncepcją nowej marki, stworzył nazwę i opracował logo, które już w 1992 roku zadebiutowały na rynku na oznaczonych nimi produktami. Od tamtej chwili przeszła ogromną transformację i z małej spółdzielni rozrosła się do największej grupy mleczarskiej i największego eksportera produktów mleczarskich nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej. W roku jubileuszu 30-lecia marki Grupę Mlekovita tworzy już 22 zakłady produkcyjne, 34 własne centra dystrybucyjne, 147 sklepów Mlekovitka i sklep internetowy www.mlekovitka.pl.

Dla uczestników pikniku przygotowany został szereg atrakcji: bloki konkursów rodzinnych, licytacje gadżetów sportowych, Wypasiona zumba oraz występy artystów.



tagi: MLEKOVITA , Wypasiony Piknik , jubileuszu , produkty mleczne , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,