Auto

Shell rozszerza ofertę w obszarze nadawania/odbioru paczek z kolejnym partnerem kurierskim

Wtorek, 02 sierpnia 2022
W odpowiedzi na rosnącą popularność usług kurierskich, Shell rozszerza swoją ofertę w obszarze nadawania/odbioru paczek z kolejnym partnerem kurierskim. Od lipca klienci Shell mogą szybko i wygodnie nadać oraz odebrać przesyłkę dzięki usłudze DPD Pickup na wszystkich stacjach. Wdrożenie kolejnego kuriera koordynuje Pointpack S.A., partner technologiczny, odpowiedzialny za nawiązywanie współpracy z sieciami handlowymi oraz kurierskimi.
– Odpowiadając na potrzeby klientów, rozwijamy usługi kurierskie dostępne na naszych stacjach i rozpoczynamy współpracę z kolejnym operatorem – DPD Polska. W Shell nieustannie wdrażamy kolejne udogodnienia dla naszych klientów. Nasze stacje są nie tylko miejscem do tankowania najwyższej jakości paliw, ale również wielofunkcyjnymi obiektami usługowymi. Klienci wypiją u nas doskonałą kawę i zjedzą smaczny i zdrowy posiłek z oferty Shell Café, zrobią zakupy czy sprawnie nadadzą lub odbiorą przesyłkę. Cieszę się, że dzięki temu partnerstwu nowa usługa będzie dostępna w ponad 360 obiektach Shell. Serdecznie dziękuję zespołowi rozwijającemu naszą ofertę pozapaliwową - mówi Monika Kielak-Łokietek, dyrektorka stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

Konsumenci doceniają możliwość skorzystania z usług kurierskich w najbliższym sąsiedztwie, dlatego DPD Pickup stale poszerza swoją ofertę o nowe punkty nadań i odbiorów. Teraz mogą nadać oraz odebrać przesyłkę nie tylko podczas dokonywania zakupów, ale również tankowania samochodu. W tym zakresie duże znaczenie mają zmiany w nawykach kupujących, które spowodowały znaczną transformację w logistyce ostatniej mili.

- Konsumenci, którzy coraz częściej chcą samodzielnie odbierać lub nadawać przesyłki poza adresem domowym czy biurowym, mogą skorzystać z usług kurierskich DPD na większości stacji paliwowych Shell. Nasza sieć nadań i odbiorów DPD Pickup liczy już ponad 10 000 placówek i obejmuje oddziały miejskie, punkty partnerskie, automaty paczkowe i wybrane sieci handlowe. Rozwiązanie to daje szansę na zmniejszenie ruchu kołowego w miastach, a jednocześnie umożliwia odbiorcy swobodny wybór spośród różnych opcji doręczenia – mówi Łukasz Zembowicz, dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w DPD Polska.

Na stacjach Shell można zatrzymać się i skorzystać z oferty kawiarniano-gastronomicznej Shell Café i odpocząć w komfortowym, przyjaznym otoczeniu. Na wszystkich czekają przekąski i doskonała aromatyczna kawa Shell Café w dwóch odsłonach – espresso lub lungo, pozyskiwana ze zrównoważonych, certyfikowanych ziaren.

Działania wdrożeniowo-operacyjne koordynuje spółka Pointpack, która buduje rozwiązania IT, integruje sieci handlowe i firmy kurierskie, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów, umacniając pozycję ich marek na rynku. Spółka nieustannie nawiązuje kolejne partnerstwa z sieciami handlowymi i firmami kurierskimi. W 2022 roku Pointpack przekroczył liczbę 55 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 16 tys. punktów w całej Polsce. – Obserwujemy znaczną intensyfikację rynku w zapotrzebowaniu na usługi kurierskie wśród konsumentów. Dzięki wprowadzeniu usługi DPD Pickup do punktów Shell Polska dajemy możliwość wyboru klientom zarówno przewoźnika, jak i nadania lub odbioru przesyłki w ulubionym miejscu – przy okazji robienia zakupów czy tankowania samochodu. Nasze wdrożenia pokazują, że tempo rozwoju rynku w zakresie obsługi przesyłek cały czas rośnie – informuje Tomasz Perkowski, Menadżer ds. Wparcia i Rozwoju Sieci Pointpack.



tagi: Shell Polska , operator kurierski , DPD Polska , Pointpack , obsługa przesyłek , auto , motoryzacja ,