Klienci Carrefour mogą pomagać bezgotówkowo na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej
Wtorek, 26 lipca 2022
Dla klientów sieci Carrefour dostępny jest już nowy system Donateo, będący autorskim projektem BetterPOS, który umożliwia bezgotówkowe przekazywanie donacji podczas płatności kartą. Operacja jest niezwykle prosta i dostępna dla każdego. W czasie płatności za zakupy na terminalu pojawia się pytanie o chęć przekazania wsparcia finansowego w wysokości 2 zł na rzecz PAH. Od dzisiaj rozwiązanie będzie dostępne w piętnastu sklepach Carrefour, a w kolejnych tygodniach będzie wdrażane w kolejnych punktach.
Dzięki współpracy sieci Carrefour i Donateo, pomaganie innym stało się jeszcze łatwiejsze i jeszcze bardziej wygodne. Wspierać organizacje charytatywne można teraz bez konieczności szukania gotówki. Możliwość wpłat za pośrednictwem Donateo dostępna jest w tradycyjnych kasach, wyłącznie przy płatności kartą. Sama operacja nie wpływa, ani na czas zakupów, ani na czas spędzony przy kasie, ponieważ opcja pojawia się na ekranie terminala tuż przed finalizacją płatności. Aby pomóc wystarczy kliknąć - tylko tyle i aż tyle.
Pilotaż aplikacji Donateo trwał w wybranych sklepach Carrefour kilka tygodni. W tym czasie klienci mogli dokładać swoje cegiełki w wysokości 2 zł na działalność Polskiej Akcji Humanitarnej, która skupia się na niesieniu pomocy osobom dotkniętym skutkami klęsk żywiołowych i konfliktów zbrojnych. Bazując na dużym zainteresowaniu i bardzo pozytywnym odbiorze akcji przez klientów, system zostanie wprowadzony docelowo do wszystkich sklepach Carrefour.
- Carrefour od lat aktywnie angażuje się w działania społeczne. Teraz, wspólnie z Donateo, łączymy dobroczynność z innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi, co umożliwia naszym klientom skorzystanie z prostej i przejrzystej formy przekazywania donacji na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej. Cieszymy się, że nasz wspólny pilotażowy projekt spotkał się z dużym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem klientów. W najbliższych miesiącach Donateo pojawi się w kolejnych sklepach, a z czasem we wszystkich punktach Carrefour w całej Polsce – mówi Grzegorz Wazowicz, Menedżer Działu Usług Finansowych, Handlowych i Projektów Specjalnych, Carrefour Polska.
Carrefour od początku swojej działalności w Polsce podchodzi kompleksowo do zaangażowania społecznego. Działania charytatywne koncentruje na trzech kierunkach – lokalnym, centralnym i działalności Fundacji Carrefour. Sieć stale szuka sposobów na poszerzenie zakresu swoich działań na rzecz odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju. Carrefour wspiera między innymi organizacje, które pomagają zmagać się z głodem, ubóstwem, przeciwdziałają marnotrawstwu żywności. Hipermarkety i supermarkety Carrefour w całej Polsce angażują się także w organizowane lokalnie zbiórki i działania charytatywne, pomoc hospicjom, domom dziecka, szkołom i szpitalom. Teraz w ramach pilotażu programu Donateo, dzięki wsparciu klientów sklepów Carrefour, pomoc kierowana jest bezpośrednio do Polskiej Akcji Humanitarnej.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.