Z rynku FMCG

Sieć Lidl otwiera nowy sklep w Pawłowicach

Wtorek, 26 lipca 2022
Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 28 lipca, Lidl otworzy swój pierwszy obiekt w Pawłowicach, przy ul. Zjednoczenia 6a. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00.
Zawsze wysoka jakość i niska, lidlowa cena

W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owo-ców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konser-wantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepów znaj-dziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.

Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów, jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.

Nowy sklep sieci Lidl Polska w Pawłowicach, przy ul. Zjednoczenia 6a, ma powierzchnię sali sprze-daży wynoszącą ok. 1070 mkw. W obiekcie zostały zatrudnione 22 osoby. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00 i od 9.00 do 18.00 w niedziele handlowe. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać ze 108 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia na klien-tów czekać będą wyjątkowe atrakcje, w tym strefa grillowa, riksza kawowa oraz atrakcje dla naj-młodszych.

„Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

W trosce o lepsze jutro – ekologiczne rozwiązania w sklepach Lidl.

W placówce zastosowano ekologiczne rozwiązania, m.in.:
•    ogrzewanie za pomocą gruntowej pompy ciepła;
•    oświetlenie LED;
•    wentylację mechaniczną z rekuperacją.

Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.



tagi: Lidl Polska , sieci handlowe , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , rynek spożywczy ,