Decyzją konsumentów, sieć Makro Cash & Carry otrzymała najwyższy wynik w swojej branży, jednocześnie poprawiając wskaźnik jakości obsługi w stosunku do roku 2008. Kategorie, w których firma zwyciężyła to „wiedza i kompetencje personelu", „zachowanie i wygląd personelu", „oferta, cena, asortyment" oraz „wygląd miejsca obsługi".
Przyznany tytuł potwierdza skuteczną realizację strategii firmy, zgodnie z którą we wszystkich działaniach na pierwszym miejscu stawiane jest dobro klienta.
Misją programu „Jakość obsługi" jest stały monitoring rynku w Polsce w celu poprawy panujących standardów obsługi oraz dostosowania ich do realiów XXI wieku. Unikalność programu polega na metodologii tworzenia rankingu, zgodnie z którą każdy konsument może zgłosić firmę lub instytucję do obserwacji i oceny. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem portalu opinii społeczności konsumentów www.jakoscobslugi.pl. Na stronie można znaleźć szczegółowe informacje na temat projektu, rozpatrywanych kategorii oraz uzyskanych wyników.
(A.S.)
tagi: Makro ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...