Decyzją konsumentów, sieć Makro Cash & Carry otrzymała najwyższy wynik w swojej branży, jednocześnie poprawiając wskaźnik jakości obsługi w stosunku do roku 2008. Kategorie, w których firma zwyciężyła to „wiedza i kompetencje personelu", „zachowanie i wygląd personelu", „oferta, cena, asortyment" oraz „wygląd miejsca obsługi".
Przyznany tytuł potwierdza skuteczną realizację strategii firmy, zgodnie z którą we wszystkich działaniach na pierwszym miejscu stawiane jest dobro klienta.
Misją programu „Jakość obsługi" jest stały monitoring rynku w Polsce w celu poprawy panujących standardów obsługi oraz dostosowania ich do realiów XXI wieku. Unikalność programu polega na metodologii tworzenia rankingu, zgodnie z którą każdy konsument może zgłosić firmę lub instytucję do obserwacji i oceny. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem portalu opinii społeczności konsumentów www.jakoscobslugi.pl. Na stronie można znaleźć szczegółowe informacje na temat projektu, rozpatrywanych kategorii oraz uzyskanych wyników.
(A.S.)
tagi: Makro ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...