Wywiady

Żelki idealne na wakacje!

Środa, 13 lipca 2022 Autor: Monika Górka, HURT & DETAL Nr 07/197. Lipiec 2022
Słodycze to kategoria, która przez cały rok ma swoich wiernych odbiorców. Jakie pozycje warto wybrać latem? O szerokim i różnorodnym portfolio, ulubionych żelkach dużych i małych Polaków oraz setnym jubileuszu
Różnorodność – to słowo klucz, które w dużym stopniu definiuje portfolio żelek HARIBO. Proszę opowiedzieć o tym aspekcie Waszych produktów.

Kategoria pianek i żelek, z uwagi na swoją różnorodność i dopasowanie do preferencji konsumentów, intensywnie się rozwija. HARIBO jako marka od lat umacnia swoją pozycję na rynku i jest postrzegana jako synonim żelek1. W HARIBO z uwagą śledzimy trendy, poznajemy potrzeby i motywacje konsumentów, budujemy różnorodną ofertę z produktami dopasowanymi do oczekiwań odbiorców. Żelki oferują bogactwo kolorów, kształtów i tekstur, występują w wielu wersjach smakowych. Konsumenci mają do wyboru pozycje owocowe, kwaśne, mleczne, warianty wegańskie i wegetariańskie, a także podłużne (potocznie zwane „kablami”), jak np. Balla Stixx. Największą popularnością cieszą się żelki owocowe, ale widzimy także rosnące zainteresowanie wariantami kwaśnymi. Najnowszą propozycją marki w tym segmencie jest HARIBO SourFun Mix, czyli kompozycja żelek o różnorodnych kształtach w kwaśnej posypce i orzeźwiającym smaku. W naszej ofercie mamy także warianty o wegańskim bądź wegetariańskim składzie potwierdzonym certyfikatem V-label, jak np. HARIBO Miami Kwaśne czy HARIBO Pico-Balla, które od niedawna dostępne są w nowej formule.

Żelki słodkie, kwaśne, różne gramatury – to oferta zarówno dla małych, jak i dużych konsumentów. W końcu dziecięca radość potrzebna jest nam wszystkim.

HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych, dlatego nasza szeroka oferta odpowiada na oczekiwania różnych grup konsumentów. Dla najmłodszych odbiorców, dla których istotna jest miękka konsystencja, doskonałą propozycją są HARIBO Squidgies w kształcie zabawnych kosteczek o owocowo-mlecznych smakach. Nieco starsi odbiorcy poszukują ciekawych doznań smakowych i chętnie sięgają po żelki kwaśne. Również opakowania HARIBO są dopasowane do potrzeb konsumentów. W naszej ofercie znajdują się mniejsze formaty „na drogę”, jak również większe – idealne do dzielenia się. Jako HARIBO chcemy bowiem dzielić się radością ze wszystkimi – niezależnie od wieku i preferencji smakowych.

Lato i wakacyjne wyjazdy – to idealna okazja do konsumpcji żelek. Dlaczego?

Żelki HARIBO są doskonałym towarzyszem wakacyjnych podróży czy pikników. Ich jedzenie to wciągająca zabawa, a dodatkowo są poręczne i dyskretne, nie brudzą rąk i są idealne do dzielenia się. Dlatego konsumenci chętnie sięgają po żelki np. podczas jazdy samochodem bądź też spożywają je jako drobną przekąskę w ciągu dnia. Podczas letnich spotkań świetnie sprawdzają się też pianki HARIBO Chamallows, które są idealnym składnikiem słodkich grillowanych szaszłyków.

Nowości, które niedawno pojawiły bądź pojawią się w ofercie HARIBO to…

Najnowszą propozycją HARIBO wśród żelek owocowych jest Phantasia. To bogata mieszanka ponad 20 wariantów owocowych żelek i pianko-żelek w fantastycznych kształtach. W jednej paczce znaleźć można m.in. zabawne dinozaury w towarzystwie trójkolorowych kameleonów i dwuwarstwowych motyli, kolorowe samoloty, roboty i wyścigówki. HARIBO Phantasia to mix smaków, kształtów i kolorów!

Rok 2022 to także czas świętowania. Jakie działania planujecie z okazji setnego jubileuszu Złotych Misiów?

Złote Misie to najbardziej rozpoznawalny produkt HARIBO i nasz bestseller. Dlatego rok, w którym świętujemy ich 100-lecie, jest dla nas wyjątkowy. Przygotowaliśmy z tej okazji wiele niespodzianek dla naszych konsumentów. Od 10 sierpnia startujemy z loterią „Wygrywaj z radością”, w której do zdobycia będzie ponad 1 000 atrakcyjnych nagród. Z okazji jubileuszu na rynku pojawią się także limitowane edycje Złotych Misiów o wyjątkowych smakach, które z pewnością ucieszą wielbicieli HARIBO.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Górka



tagi: HARIBO , słodycze , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , produkcja , FMCG , przemysł spożywczy ,