Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój
Środa, 06 lipca 2022
Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój.
Jeden z najpopularniejszych aktorów w Polsce, ceniony przez krytyków filmowych i widzów – Cezary Pazura – właśnie został ambasadorem produktów mocno gazowanych z oferty Żywiec Zdrój. Kampania z jego udziałem bazuje na słynnej kwestii z kultowego filmu Juliusza Machulskiego, gdzie wciela się w rolę Jurka Kilera. - Kampania z udziałem Cezarego Pazury, pod hasłem „Co Ty wiesz o orzeźwieniu”, ma na celu zachęcić konsumentów słodzonych napojów do sięgania po wodę jako zdrowszą alternatywę oraz do spróbowania napojów bez dodatku cukru, a nawet bez słodzików - wyjaśnia Izabela Makowiecka, Starszy Kierownik Marki Żywiec Zdrój.
Moc orzeźwienia, zero słodzenia
Żywiec Zdrój Mocny Gaz oferuje wszystko to, czego potrzebują poszukujący naturalnego mocnego orzeźwienia – krystaliczną wodę źródlaną, duże intensywne bąbelki i wyjątkowy smak. To dobre rozwiązanie dla tych, którzy chcą pić zdrowo, a jednocześnie poszukują rześkiego smaku. Zaś Żywiec Zdrój Mocny Gaz i Nuta Smaku to uderzająco orzeźwiające połączenie krystalicznej, mocno gazowanej wody i naturalnych owocowych nut smakowych. To propozycja dla wszystkich wielbicieli orzeźwiających napojów gazowanych o innowacyjnej i niezwykle prostej formule – bez cukru, słodzików i konserwantów. Zero kalorii i tylko po 2 rodzaje składników w trzech ciekawych smakach, to doskonała propozycja dla wszystkich poszukujących nuty przyjemności i rześkości.
Nowa twarz marki
W ramach najnowszej kampanii, powstały spoty reklamowe i materiały digital. Cezary Pazura pojawi się więc nie tylko w spocie telewizyjnym Żywiec Zdrój, ale także na billboardach, w materiałach digitalowych w Internecie oraz mediach społecznościowych. Kampania realizowana będzie w lipcu, sierpniu i wrześniu 2022 r. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja VMLY&R, spot wyprodukowała agencja Ones Production, a działania PR marki prowadzi agencja Tailor Made PR.
Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.