Promocja ma na celu maksymalizację poziomu penetracji produktu - po zużyciu, klient wróci już nie po jeden, a dwa zapasy z unikalnej kolekcji Brise. Promocja obejmuje trzy popularne wśród klientów zapachy: Wiosenny Deszcz, Only Love oraz Czar Lotosu. Promocja Brise Electric ruszyła w marcu i potrwa do końca kwietnia lub do wyczerpania zapasów.
(A.S.)
tagi: SC Johnson ,
Polska Izba Handlu apeluje o niepodejmowanie decyzji, które...
Historia Toruńskich Piwnic Win VINPOL mogłaby posłużyć za...
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...