Promocja ma na celu maksymalizację poziomu penetracji produktu - po zużyciu, klient wróci już nie po jeden, a dwa zapasy z unikalnej kolekcji Brise. Promocja obejmuje trzy popularne wśród klientów zapachy: Wiosenny Deszcz, Only Love oraz Czar Lotosu. Promocja Brise Electric ruszyła w marcu i potrwa do końca kwietnia lub do wyczerpania zapasów.
(A.S.)
tagi: SC Johnson ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....