1% ze sprzedaży produktów marek OFF!, Autan i Raid, SC Johnson przeznaczy na program ochrony nigeryjskich dzieci przed malarią realizowany przez UNICEF. Akcja będzie szeroko wspierana w mediach (reklama TV, materiały POS, prasa handlowa, prasa konsumencka), co zwiększy szansę ocalenia wielu istnień ludzkich.
Produkty objęte akcją: OFF! Family Care Junior Gel, OFF! Family Care Gel, OFF! Aerozol, OFF! Active Aerozol, OFF! Family Care Pump Spray, OFF! Family Care Smooth Dry, Autan Aerozol, Autan Protection Plus Bariera Przeciw Insektom, Autan Protection Plus Ochrona Przeciw Kleszczom, Autan Akut, Raid Night & Day urządzenie elektryczne przeciw muchom i komarom (zapas), Raid urządzenie elektryczne z płynem 45 nocy (zapas), Raid urządzenie z wkładkami (zapas), Raid Niebieski Aerozol, Raid Max Aerozol, Raid Przeciw Osom i Szerszeniom Aerozol, Raid Pułapka na muchy, Raid Spirala, Raid Przeciw Molom Spożywczym.
(A.S.)
tagi: SC Johnson ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...