Pokazy gotowania, darmowa wata cukrowa, wiedza dla plantatorów – tak wyglądało najlepsze stoisko DNI POLA 2022
Poniedziałek, 27 czerwca 2022
Jedno z najważniejszych dla rejonu Mazowsza wydarzeń rolniczych zebrało ponad 150 tysięcy odwiedzających, chcących zobaczyć rolnictwo przyszłości, a także nowe rozwiązania agronomiczne. Krajowe DNI POLA 2022 stały się też okazją do spędzenia przyjemnego popołudnia z mocą atrakcji i zabaw dla rodzin z dziećmi. Kto z niemal 400 wystawców zapewnił je w najciekawszej formie?
Wśród wystawców znaleźli się producenci maszyn rolniczych i ciągników, przyjaznej produkcji rolnej, środków ochrony roślin, produktów pszczelich czy pasz dla zwierząt, a także wytwórcy rękodzieła i żywności tradycyjnej i regionalnej, a także kwiatów, roślin czy krzewów ozdobnych. Nie zabrakło koncernu Pfeifer & Langen z markami Diamant, Tofi i Tofi Horses, który zaprezentował rozwiązania dla plantatorów buraka cukrowego oraz konsumentów, na co dzień korzystających m.in. z cukru marki Diamant, wysłodków niemelasowanych Tofi i Tofi Horses, a także fondantów pszczelich. To on otrzymał nagrodę główną przyznaną przez MODR Warszawa, za atrakcje i kreatywne podejście ekspozycyjne.
- To dla nas olbrzymie wyróżnienie, że nasze wysiłki zostały dostrzeżone. Nagroda główna potwierdza to, że rozumiemy potrzeby zwiedzających, czyli także naszych konsumentów – zarówno tych korzystających z produktów Diamant, jak i Tofi. Uprawa buraka cukrowego to nasza pasja i cieszymy się, że mogliśmy to udowodnić podczas trzech dni wydarzenia – powiedział Paweł Maciejwski, Dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu w Pfeifer & Langen.
Jako jeden z największych wystawców – na ponad 200-metrowym stoisku, Pfeifer & Langen Polska zadbał m.in. o pokazy gotowania na żywo z polskimi gwiazdami telewizyjnych programów kulinarnych, animacje dla dzieci, w tym malowanie twarzy, rozdawanie darmowej waty cukrowej oraz domowej lemoniady, a także strefę chillout z konferansjerem, leżakami i konkursami. W strefie handlowej goście mogli przyglądać się produktom firmy, a także poznać życie firmy na 5-metrowym telebimie. Specjaliści firmy zachęcali do rozmów, m.in. o zrównoważonym rozwoju i uprawie pasowej buraków cukrowych. Specjalistyczną wiedzę nt. nasion i plantacji buraka cukrowego można było uzyskać także w drugim, mniejszym namiocie Pfeifer & Langen przy Polu doświadczalnym.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.