Wyspa Leona, projekt przygotowany przez firmę Hortex Holding S.A., to wirtualny, edukacyjny świat dla dzieci w wieku przed- i wczesnoszkolnym. Oparty na idei edutainmentu - czyli nauki poprzez zabawę - zawiera szereg edukacyjnych gier, zabaw i quizów, które wspomagają rozwój dziecka.
Promocja trwa od 15 marca do 31 maja 2010 r. i przebiega pod hasłem „Konkurs Leona już w Internecie. Bawi i uczy najfajniej na świecie".
Uczestnicy konkursu, wpisując na stronie http://www.wyspaleona.pl/ promocyjne kody z opakowań, zbierają naklejki do internetowych albumów. Uzupełnienie takiego albumu daje możliwość zdobycia wielu atrakcyjnych nagród, takich jak gry edukacyjne oraz encyklopedie wydawnictwa Siedmioróg.
Dla najlepszych uczestników zabawy firma Hortex przygotowała wyjątkowy prezent. Dzieci, które uzupełnią albumy i osiągną najwyższe wyniki w grach zamieszczonych w serwisie WyspaLeona.pl otrzymają konsolę Nintendo Wii. Codziennie do wygrania jest jedna konsola!
Promocja jest intensywnie wspierana w telewizji, Internecie oraz w postaci licznych materiałów w punktach sprzedaży.
(Maja Święcka)
tagi: Hortex ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....