Wyspa Leona, projekt przygotowany przez firmę Hortex Holding S.A., to wirtualny, edukacyjny świat dla dzieci w wieku przed- i wczesnoszkolnym. Oparty na idei edutainmentu - czyli nauki poprzez zabawę - zawiera szereg edukacyjnych gier, zabaw i quizów, które wspomagają rozwój dziecka.
Promocja trwa od 15 marca do 31 maja 2010 r. i przebiega pod hasłem „Konkurs Leona już w Internecie. Bawi i uczy najfajniej na świecie".
Uczestnicy konkursu, wpisując na stronie http://www.wyspaleona.pl/ promocyjne kody z opakowań, zbierają naklejki do internetowych albumów. Uzupełnienie takiego albumu daje możliwość zdobycia wielu atrakcyjnych nagród, takich jak gry edukacyjne oraz encyklopedie wydawnictwa Siedmioróg.
Dla najlepszych uczestników zabawy firma Hortex przygotowała wyjątkowy prezent. Dzieci, które uzupełnią albumy i osiągną najwyższe wyniki w grach zamieszczonych w serwisie WyspaLeona.pl otrzymają konsolę Nintendo Wii. Codziennie do wygrania jest jedna konsola!
Promocja jest intensywnie wspierana w telewizji, Internecie oraz w postaci licznych materiałów w punktach sprzedaży.
(Maja Święcka)
tagi: Hortex ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...