Nowości

Nowy wizerunek wódki Maximus

Wtorek, 23 marca 2010
Od kwietnia wódka Maximus jest dostępna w nowej szacie graficznej. Brown-Forman Polska odświeża na wiosnę wizerunek marki.

Nowa butelka Maximusa jest odpowiedzią na badania konsumenckie przeprowadzone przez firmę Brown-Forman Polska, importera i dystrybutora trunku. Badania wykazały, iż Maximus to wysoko oceniana wódka gatunkowa, posiadająca wyrafinowany, naturalny smak. Konsumentami marki są przede wszystkim ludzie młodzi, lubiący wyzwania oraz poszukujący dobrej zabawy.

Wraz z wiosennym odświeżeniem wizerunku marki, w wybranych punktach, produkt można nabyć w bardzo eleganckim, limitowanym opakowaniu. Dystrybutor przygotował jeszcze jedną niespodziankę: cena Maximusa ulega obniżeniu.

Sugerowana cena detaliczna - 0,7 l. - 27,90 zł.

INFORMACJA HANDLOWA

(A.S.)

tagi: Maximus ,