Nowa butelka Maximusa jest odpowiedzią na badania konsumenckie przeprowadzone przez firmę Brown-Forman Polska, importera i dystrybutora trunku. Badania wykazały, iż Maximus to wysoko oceniana wódka gatunkowa, posiadająca wyrafinowany, naturalny smak. Konsumentami marki są przede wszystkim ludzie młodzi, lubiący wyzwania oraz poszukujący dobrej zabawy.
Wraz z wiosennym odświeżeniem wizerunku marki, w wybranych punktach, produkt można nabyć w bardzo eleganckim, limitowanym opakowaniu. Dystrybutor przygotował jeszcze jedną niespodziankę: cena Maximusa ulega obniżeniu.
Sugerowana cena detaliczna - 0,7 l. - 27,90 zł.
INFORMACJA HANDLOWA
(A.S.)
tagi: Maximus ,
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group w sprawozdaniu...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...