Firma Coca-Cola rozpoczęła działania komunikacyjne wspierające wprowadzenie na rynek nowego wariantu smakowego marki Nestea. Kampania skierowana jest do młodych osób ceniących wysoką jakość produktów, dzięki którym mogą łączyć zdrowy styl życia z przyjemnością smaku. Nestea Green Tea z Truskawką to zupełnie nowa na polskim rynku propozycja ciekawego połączenia smakowego - napoju z ekstraktem zielonej herbaty i truskawki. Przekaz kampanii skupia się wokół naturalnego orzeźwienia i unikalnych walorów smakowych nowej Nestea.
„Jako lider kategorii herbat mrożonych uważnie śledzimy trendy rynkowe i zachowania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują nowych, ciekawych smaków. Chcąc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, wprowadzilismy produkt jakiego jeszcze nie było na polskim rynku" - mówi Bartek Biedrzycki, odpowiadający za markę Nestea w Coca-Cola Poland Services. - "Nestea Green Tea z Truskawką to połączenie naturalnych właściwości ochronnych zielonej herbaty z przyjemnym truskawkowym orzeźwieniem. Jesteśmy przekonani, że to doskonała propozycja na nadchodzący sezon wiosenno-letni."
Kampania promująca nowy wariant smakowy Nestea obejmie telewizję, outdoor i internet. Kampanii towarzyszyć będzie także niestandardowa forma samplingu produktu.
Kampania została stworzona przy współpracy z agencją reklamową McCann Ericsson (kreacja kampanii), domem mediowym Starcom (dobór mediów), agencją K2 Internet (działania w internecie) i agencją Euro RSCG 4D (koncepcja akcji samplingowej).
Nestea Green Tea z Truskawką jest dostępna w sprzedaży od połowy lutego 2010 roku. Produkt oferowany jest w opakowaniach PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l. Sugerowana cena opakowania 0,5 l to 2,99 zł/szt., natomiast opakowania 1,5 l to 5,29 zł/szt. Dystrybucja obejmie zarówno handel tradycycjny, jak i wybrane sici handlowe i stacje benzynowe.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Coca-Cola ,
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...
MŚP mają poważne braki w kompetencjach AIOgraniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...
Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i BeneluksemBrak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...