Firma Coca-Cola rozpoczęła działania komunikacyjne wspierające wprowadzenie na rynek nowego wariantu smakowego marki Nestea. Kampania skierowana jest do młodych osób ceniących wysoką jakość produktów, dzięki którym mogą łączyć zdrowy styl życia z przyjemnością smaku. Nestea Green Tea z Truskawką to zupełnie nowa na polskim rynku propozycja ciekawego połączenia smakowego - napoju z ekstraktem zielonej herbaty i truskawki. Przekaz kampanii skupia się wokół naturalnego orzeźwienia i unikalnych walorów smakowych nowej Nestea.
„Jako lider kategorii herbat mrożonych uważnie śledzimy trendy rynkowe i zachowania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują nowych, ciekawych smaków. Chcąc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, wprowadzilismy produkt jakiego jeszcze nie było na polskim rynku" - mówi Bartek Biedrzycki, odpowiadający za markę Nestea w Coca-Cola Poland Services. - "Nestea Green Tea z Truskawką to połączenie naturalnych właściwości ochronnych zielonej herbaty z przyjemnym truskawkowym orzeźwieniem. Jesteśmy przekonani, że to doskonała propozycja na nadchodzący sezon wiosenno-letni."
Kampania promująca nowy wariant smakowy Nestea obejmie telewizję, outdoor i internet. Kampanii towarzyszyć będzie także niestandardowa forma samplingu produktu.
Kampania została stworzona przy współpracy z agencją reklamową McCann Ericsson (kreacja kampanii), domem mediowym Starcom (dobór mediów), agencją K2 Internet (działania w internecie) i agencją Euro RSCG 4D (koncepcja akcji samplingowej).
Nestea Green Tea z Truskawką jest dostępna w sprzedaży od połowy lutego 2010 roku. Produkt oferowany jest w opakowaniach PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l. Sugerowana cena opakowania 0,5 l to 2,99 zł/szt., natomiast opakowania 1,5 l to 5,29 zł/szt. Dystrybucja obejmie zarówno handel tradycycjny, jak i wybrane sici handlowe i stacje benzynowe.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Coca-Cola ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...