Kampanie i Promocje

Truskawkowe orzeźwienie z Nestea

Wtorek, 23 marca 2010
Ruszyła kampania marketingowa promująca nowy wariant smakowy marki Nestea - Nestea Green Tea z Truskawką i Aloesem. Jednym z elementów kampanii będą niestandardowe działania z obszaru marketingu bezpośredniego.

Firma Coca-Cola rozpoczęła działania komunikacyjne wspierające wprowadzenie na rynek nowego wariantu smakowego marki Nestea. Kampania skierowana jest do młodych osób ceniących wysoką jakość produktów, dzięki którym mogą łączyć zdrowy styl życia z przyjemnością smaku. Nestea Green Tea z Truskawką to zupełnie nowa na polskim rynku propozycja ciekawego połączenia smakowego - napoju z ekstraktem zielonej herbaty i truskawki. Przekaz kampanii skupia się wokół naturalnego orzeźwienia i unikalnych walorów smakowych nowej Nestea.

„Jako lider kategorii herbat mrożonych uważnie śledzimy trendy rynkowe i zachowania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują nowych, ciekawych smaków. Chcąc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, wprowadzilismy produkt jakiego jeszcze nie było na polskim rynku" - mówi Bartek Biedrzycki, odpowiadający za markę Nestea w Coca-Cola Poland Services. - "Nestea Green Tea z Truskawką to połączenie naturalnych właściwości ochronnych zielonej herbaty z przyjemnym truskawkowym orzeźwieniem. Jesteśmy przekonani, że to doskonała propozycja na nadchodzący sezon wiosenno-letni."

Kampania promująca nowy wariant smakowy Nestea obejmie telewizję, outdoor i internet. Kampanii towarzyszyć będzie także niestandardowa forma samplingu produktu.

Kampania została stworzona przy współpracy z agencją reklamową McCann Ericsson (kreacja kampanii), domem mediowym Starcom (dobór mediów), agencją K2 Internet (działania w internecie) i agencją Euro RSCG 4D (koncepcja akcji samplingowej).

Nestea Green Tea z Truskawką jest dostępna w sprzedaży od połowy lutego 2010 roku. Produkt oferowany jest w opakowaniach PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l. Sugerowana cena opakowania 0,5 l to 2,99 zł/szt., natomiast opakowania 1,5 l to 5,29 zł/szt. Dystrybucja obejmie zarówno handel tradycycjny, jak i wybrane sici handlowe i stacje benzynowe.

(Aleksandra Syrtów)

tagi: Coca-Cola ,