Konkursy i loterie

Startuje muzyczna loteria Lecha

Czwartek, 05 maja 2022
2 maja wystartowała kolejna, ulepszona edycja muzycznego quizu Lecha, który w poprzednich latach cieszył się dużym zainteresowaniem konsumentów. Do końca sierpnia można wygrać jedną z 50 tysięcy koszulek z fragmentami tekstów takich artystów jak: Baranovski, Molesta Ewenement, Rau, Ten Typ Mes, Fokus i VNM i jeden z 250 imprezowych głośników marki Sony.
W tym roku muzyczny quiz Lecha jest loterią konsumencką trwającą o miesiąc dłużej, ze zwiększoną liczbą nagród. Aby zdobyć jedną z nich wystarczy kupić piwo: Lech Premium, Lech Chmiele Cytrusowe, Lech Free lub Lech Pils, zeskanować kod QR z promocyjnych opakowań lub wejść na stronę www.lech.pl i wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem.

Muzyka jest wpisana w DNA Lecha, dlatego tegoroczne nagrody są z nią tak mocno powiązane. Marka Kompanii Piwowarskiej jest obecna na największych festiwalach muzycznych i aktywnie wspiera artystów oraz ich odbiorców. Jednym z przykładów takich działań jest poszerzenie współpracy Lech Polish Hip-Hop Festival oraz Lech Polish Hip-Hop Music Awards – w tym roku Lech jest sponsorem tytularnym obu imprez. Marka będzie też obecna między innymi na Pol’and’Rock Festival. Wkrótce Lech ogłosi kolejne muzyczne plany na ten sezon.

Dodatkowo, na półki sklepowe w całym kraju trafiły limitowane puszki piwa Lech Premium, które będą cieszyć oczy konsumentów. Projekty nawiązują stylem i wielobarwnością do Pol’and’Rock Festival (4-6 sierpnia, Czaplinek) i promują Lech Polish Hip-Hop Festival (11-13 sierpnia, Płock) oraz Lech Polish Hip-Hop Music Awards (14 sierpnia, Płock).



Źródło: Kompania Piwowarska
Fot:. mat. prasowe

tagi: muzyczna loteria Lecha , alkohole , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy , Kompania Piwowarska ,