Super-Pharm Polska od dłuższego czasu przygotowywał się do odświeżenia swojej aplikacji mobilnej. Po miesiącach pracy i testów jest ona gotowa i czeka na pobranie w Google Play i App Store.
Nowa odsłona aplikacji powstała z myślą o klientkach i klientach sieci, którzy robią zakupy w wielu kanałach. Dzięki niej użytkownicy mogą przeglądać na swoim smartfonie ofertę drogerii, sprawdzać opinie, filtrować listy, dodawać produkty do ulubionych, kupować i płacić BLIKIEM, kartą lub szybkim przelewem. Konsumenci, którzy wolą zakupy w sklepie stacjonarnym, za jej pośrednictwem, otrzymają specjalne kupony rabatowe oraz będą mogli zbierać punkty za zakupy, które później wymienią na jedną z kilkudziesięciu dostępnych nagród. Nowa aplikacja łączy więc klub lojalnościowy z możliwością złożenia zamówienia.
Od czasu uruchomienia pierwszej aplikacji Super-Pharm znacznie zmienił się sposób korzystania konsumentów ze smartfonów, a m-commerce zyskał na popularności. Przygotowując aplikację nowej generacji, kierowaliśmy się ideą, w której już niedługo to telefon będzie podstawowym narzędziem robienia zakupów. Bardzo ważne było dla nas to, aby była ona prosta w obsłudze, wygodna a przede wszystkim odpowiadająca na potrzeby naszych klientek i klientów - mówi Maciej Maćkowiak, Digital development manager w Super-Pharm.
Zaledwie po miesiącu od wprowadzenia nowej wersji aplikacji zyskała ona ponad 30 proc. więcej użytkowników. Klientki i klienci Super-Pharm skorzystali z dostępnych w niej kuponów promocyjnych aż 19 500 razy. Ponadto z jej pomocą zrobili ponad 10 tys. zamówień online.
Nową aplikację Super-Pharm przygotowała firma technologiczno-doradcza Future Mind, która w ostatnim czasie stworzyła rozwiązania mobilne między innymi dla Reserved, Sinsay czy Putki. W projekcie dla Super-Pharm Future Mind odpowiadał za doradztwo w obszarze e-commerce i m-commerce oraz wdrożenie i rozwój produktu.
Współpracując z renomowaną międzynarodową siecią drogerii i aptek stworzyliśmy nowoczesną i przyjazną aplikację mobilną. Obecnie pracujemy nad jej nowymi funkcjonalnościami. Mamy nadzieję, że zostanie ona doceniona przez klientów Super-Pharm – mówi Emil Waszkowski, Head of Digital Consulting, Future Mind.