Odrobina pewności siebie może pomóc w każdej sytuacji. Nowa kampania gumy Orbit opowiada o odzyskaniu błysku i odnalezieniu siebie na nowo w rzeczywistości offline. Cztery spoty w humorystyczny sposób przedstawiają codzienne czynności, które po okresie pandemicznych ograniczeń mogą okazać się sporym wyzwaniem. Z ratunkiem przybywa guma Orbit!
Prozaiczne czynności jak wyszykowanie się do wyjścia z domu, podanie ręki, czy randkowanie po długim czasie zdalnego życia przestają być takie łatwe i oczywiste.
W czterech stworzonych na potrzeby kampanii żartobliwych spotach, to właśnie guma Orbit dodaje odwagi, aby ponownie sięgnąć po najlepszą wersję siebie.
Poznajemy bohaterów, którzy do nie końca mogą odnaleźć się w postpandemicznej rzeczywistości. Brakuje im pewności siebie i nadal nie mogą przyzwyczaić się do pełnego życia w społeczeństwie. Obserwujemy m.in. kobietę, która sennie porusza się po domu w piżamie, bez chęci na opuszczenie swoich czterech ścian – obrazek, który może być podsumowaniem mijającej pandemii. W tej, jak i innych przedstawionych sytuacjach – przywitanie się z parterem biznesowym, pierwszy pocałunek czy pisanie romantycznej wiadomości do wybranki lub wybranka – z pomocą przychodzi bezcukrowa guma Orbit®. Pozwala ona złapać wiatr w żagle, uśmiechnąć się szeroko i stawić czoła codziennym wyzwaniom.
Nowa kampania reklamowa wystartowała 16 kwietnia. Dwa 15-sekundowe spoty będą emitowane w TV, a wszystkie 4 w Internecie. Kampania digitalowa potrwa do 15 maja, a telewizycja będzie kontynuowana przez kilka miesięcy.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.