Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Według danych rynkowych wino jest najszybciej rozwijającym się segmentem wśród alkoholi w Polsce. Szacuje się, że jego wartość to już ponad 6 mld zł. Najsilniejsze trendy w tej kategorii to wina musujące, a także te, o niskiej zawartości alkoholu. Lekkie, polskie wina owocowe, to odpowiedź na najpopularniejsze trendy konsumenckie, bo te w jakości premium, w niczym nie ustępują już winom gronowym.
Rynek polskich win rozwija się niezwykle dynamicznie, a ich jakość jest już bardzo wysoka, biorąc pod uwa-gę, jak nowy jest to temat. Choć branża winiarska w naszym kraju odrodziła się zaledwie kilkanaście lat temu to wina z Polski są już nagradzane na zagranicznych konkursach, co czyni je fenomenem na skalę międzynarodową.
Firma Ambra w 2019 roku zaczęła rozwijać kategorię jakościowych win z owoców pochodzących wyłącznie z polskich sadów. Wina te powstają ze świeżych, wysokiej jakości owoców, z kontrolowanych upraw, bez polepszaczy i konserwantów więc nie ustępują jakością i smakiem winom z winogron. Na Roztoczu powstają zarówno wina spokojne jak i musujące.
- Według dostępnych badań rynkowych Polacy uważają krajowe owoce za najlepsze. Doceniają też rodzime tradycje produkcji alkoholi więc chętnie wspierają regionalne produkty. Warto podkreślić, że polskie owoce mają bardzo zbliżone właściwości do winogron: intensywną barwę, bogaty aromat, zbalansowany świeży smak, kwasowość i delikatną naturalną słodycz - wyjaśnia Zuzanna Amarante, Senior Brand Manager Wines, Ambra Brands.
Wina owocowe odpowiedzią na trendy konsumenckie
Polskie wina owocowe są odpowiedzią na najpopularniejsze food trendy. To produkty, wytwarzane regio-nalnie, ekologicznie, a do tego każda butelka powstaje dzięki osobistemu staraniu winiarza, który dogląda wino na każdym etapie produkcji.
- Od dwóch lat na polskim rynku widać wyraźny wzrost oferty alkoholi niskoprocentowych. My również rozwijamy tę kategorię stąd w naszej ofercie np. lekkie i owocowe wina od Winiarni Zamojskiej. To linia win o zawartości alkoholu 6 -7 procent, o przyjemnie „słodko-kwaśnych” aromatach i smakach polskich owoców jak agrest, porzeczka i gruszka - mówi Zuzanna Amarante, Senior Brand Manager Wi-nes, Ambra Brands.
Wina musujące najszybciej rozwijająca się kategorią
W ostatnich latach sprzedaż w segmencie win musujących wzrasta szybciej niż sprzedaż win ogółem. W tej kategorii najpopularniejsze jest prosecco, które dodatkowo charakteryzuje się najbardziej atrakcyjną ceną. Ubiegłoroczne zbiory w rejonie Venetto nie należały jednak do obfitych więc pojawia się szan-sa na spopularyzowanie podobnych win z innych krajów.
- Wychodząc naprzeciw trendom i oczekiwaniom klientów, Winiarnia Zamojska w tym roku po raz pierwszy wypuściła na rynek sklepów detalicznych, wytrawne wino musujące z gruszek tj. perrysecco, które mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości stanie się „polskim prosecco”. Wino powstaje metodą Charmata, czyli dokładnie w ten sam sposób jak wytwarzane jest prosecco we włoskim Veneto. Wzorem najsłynniejszych regionów win musujących w Europie chcemy, by Roztocze zaczęło kojarzyć się z najlepszymi odmianami gruszek, z których produkuje się polskie wino musujące - mówi Zuzanna Amarante, Senior Brand Manager Wines, Ambra Brands.
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.