Rusza kampania telewizyjna najnowszego produktu niemieckiego koncernu Müller. Launch nowej linii produktów Müller Gracja wspierany jest intensywnymi działaniami marketingowymi. Poza rozpoczynającą się kampanią telewizyjną, koncern planuje liczne promocje konsumenckie i aktywności w miejscu sprzedaży. Kampanię wspierają także działania z zakresu public relations.
30 sekundowe spoty Müller Gracja wyprodukowane przez agencję TBWA, emitowane będą na antenach: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, TVN, w kanałach tematycznych TVN: TVN 24 i TVN Style oraz w wybranych stacjach z portfolio AtMedia m.in. w MTV, VH1, Kuchnia.tv, AXN, Canal+, BBC Entertainment. Reklama jest kontynuacją dotychczas realizowanej strategii komunikacji pod hasłem „Smak płynie z mleka".
Müller Gracja to jogurt o kremowej i delikatnej konsystencji oraz niezwykle owocowym smaku. Przygotowany podobnie jak inne produkty niemieckiego producenta, na bazie pełnego i wartościowego mleka bez dodatku konserwantów oraz sztucznych barwników. Müller Gracja jest w 100% naturalnym i zdrowym produktem, bogatym w cenne składniki odżywcze. Blisko 23% zawartości jogurtu stanowi wsad owocowy, produkowany jedynie ze świeżych owoców przetwarzanych bezpośrednio w fabryce Müller. Nowe jogurty Müller dostępne są w pięciu smakach (truskawka, wiśnia, brzoskwinia-morela, jeżyna-malina oraz zupełnie nowy na rynku, fantazyjny smak: jabłko-kiwi). Opakowanie zawierające 150g produktu dostępne jest w sugerowanej cenie 1,29 zł.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Muller ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....