Kampanie i Promocje

Rusza kampania telewizyjna Müller Gracja

Poniedziałek, 22 marca 2010
Jutro rozpocznie się ogólnopolska kampania telewizyjna jogurtu Müller Gracja, najnowszego produktu niemieckiego producenta świeżych wyrobów mlecznych. Spoty emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji. Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja TBWA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:CIA.

Rusza kampania telewizyjna najnowszego produktu niemieckiego koncernu Müller. Launch nowej linii produktów Müller Gracja wspierany jest intensywnymi działaniami marketingowymi. Poza rozpoczynającą się kampanią telewizyjną, koncern planuje liczne promocje konsumenckie i aktywności w miejscu sprzedaży. Kampanię wspierają także działania z zakresu public relations.

30 sekundowe spoty Müller Gracja wyprodukowane przez agencję TBWA, emitowane będą na antenach: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, TVN, w kanałach tematycznych TVN: TVN 24 i TVN Style oraz w wybranych stacjach z portfolio AtMedia m.in. w MTV, VH1, Kuchnia.tv, AXN, Canal+, BBC Entertainment. Reklama jest kontynuacją dotychczas realizowanej strategii komunikacji pod hasłem „Smak płynie z mleka".

Müller Gracja to jogurt o kremowej i delikatnej konsystencji oraz niezwykle owocowym  smaku. Przygotowany podobnie jak inne produkty niemieckiego producenta, na bazie pełnego i wartościowego mleka bez dodatku konserwantów oraz sztucznych barwników. Müller Gracja jest w 100% naturalnym i zdrowym produktem, bogatym w cenne składniki odżywcze. Blisko 23% zawartości jogurtu stanowi wsad owocowy, produkowany jedynie ze świeżych owoców przetwarzanych bezpośrednio w fabryce Müller. Nowe jogurty Müller dostępne są w pięciu smakach (truskawka, wiśnia, brzoskwinia-morela, jeżyna-malina oraz zupełnie nowy na rynku, fantazyjny smak: jabłko-kiwi). Opakowanie zawierające 150g produktu dostępne jest w sugerowanej cenie 1,29 zł.

(Aleksandra Syrtów)

 

 

tagi: Muller ,