W czym najbardziej lubisz pić swoją ulubioną kawę? Wybierasz filiżankę czy kubek? Prawie połowa Polaków (48%*) uwielbia cieszyć się smakiem i aromatem porannej czy popołudniowej kawy właśnie w kubku. Im większy tym lepiej!
Od końca lutego ruszyła zupełnie nowa promocja kawy NESCAFÉ. Teraz dobrze znana Polakom kawa NESCAFÉ Classic 200 g dostępna jest w atrakcyjnym zestawie, z kubkiem NESCAFÉ w rozmiarze XXL w prezencie. W nowym kubku zmieści się aż 450 ml doskonałej kawy.
Wyjątkowa oferta będzie dostępna do wyczerpania zapasów. Sugerowana cena zestawu NESCAFÉ Classic 200 g z kubkiem XXL w prezencie to ok. 18,50 zł.
Zgodnie ze strategią Nestlé promującą zbilansowaną dietę, na tyłach opakowań kawy umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu, a także zawiera cenne wskazówki żywieniowe, pomagające skomponować zbilansowaną dietę.
Projekt kubków oraz promocyjnych opakowań przygotowała agencja Art Graph..
* badanie SMG / KRC, U&A, luty - kwiecień 2007
(Maja Święcka)
tagi: Nescafe ,
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...
MŚP mają poważne braki w kompetencjach AIOgraniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...
Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i BeneluksemBrak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...