W promocji, która będzie trwała od 16 kwietnia do 13 maja, można wygrać wiele nagród. Wystarczy spełnić dwa proste warunki. Po pierwsze: aby otrzymać nagrodę gwarantowaną wystarczy kupić
w sklepach biorących udział w promocji, co najmniej 1 kg bananów marki Chiquita i przesłać dowód zakupu na adres: Ancara, skr. pocztowa nr 50, 05 - 420 Józefów.
Chiquita będzie oferowała gotowe, zaadresowane koperty, które będą dostępne przy stoiskach w sklepach biorących udział w promocji. Każdego tygodnia trwania promocji pierwsze 1 000 osób, które wyśle dowód zakupu, wygra nagrodę gwarantowaną Chiquisafe - stylowy i funkcjonalny gadżet chroniący banany przed uszkodzeniami. Łącznie Chiquita rozda w promocji 4 000 Chiquisafe.
Po drugie: aby wygrać kolejne nagrody należy dołączyć do wysłanego dowodu zakupu odpowiedź na pytanie konkursowe „Dlaczego warto jeść banany Chiquita?". Autorzy najciekawszych odpowiedzi otrzymają nagrody w postaci rowerów (15 sztuk) i roletk (15 sztuk). Każdy uczestnik może zwiększać swoje szanse wysyłając kolejne dowody zakupu.
W promocji wezmą udział następujące sieci handlowe: Real, Delikatesy Alma, Auchan, Chata Polska, Eko, Marcpol, Piotr i Paweł oraz Stokrotka. Zostanie ona wsparta kampanią w ogólnopolskich
i lokalnych stacjach radiowych.
Za przygotowanie komunikacji promocji oraz kreacji zarówno w zakresie BTL jak i ATL odpowiada agencja Ogilvy Action, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy BrandConnection, a działania PR dla promocji prowadzi agencja Edelman Polska.
Chiquisafe ma unikalny trójpłatowy kształt i pasuje do bananów różnej wielkości. Został zaprojektowany w taki sposób, by chronić owoce przed wszelkimi uszkodzeniami, które mogą mieć miejsce podczas transportu z domu do pracy, szkoły czy klubu fitness. Dzięki temu banan Chiquita nie ulegnie zgnieceniu, a konsumenci będą mogli w pełni delektować się jego najlepszym tropikalnym smakiem. Chiquisafe jest bardzo wygodny w użyciu. Ma bardzo łatwy system otwierania i zamykania, można go myć w zmywarce. Dodatkowo jest przyjazny środowisku, gdyż został stworzony z materiałów, które w 100% podlegają recyklingowi.
Więcej informacji na temat marki Chiquita znajduje się na stronie http://www.chiquita.pl/
Informacje o promocji dotyczącej Chiquita „Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze" będą dostępne na stronie od 16 kwietnia.
(Maja Święcka)
tagi: Chiquita ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...