Kategorie produktów

Mnogość nietuzinkowych smaków i kształtów lodów…

Poniedziałek, 11 kwietnia 2022 Autor: Monika Górka, HURT & DETAL Nr 04/194. Kwiecień 2022
Lody to kategoria, w której szczególnie istotne jest podążanie za trendami i sezonowe nowości. O szerokiej, bogatej ofercie lodowej rozmawiamy z Piotrem Gąsiorowskim, Dyrektorem Marketingu PPL Koral.
11.jpg

Sezon lodowy 2022 obfituje w liczne nowości PPL Koral. Rynek lodów nakręcają nowe smaki – skąd pewność, które trafią w gusta konsumentów?

Firma Koral, z racji ponad czterdziestoletniego doświadczenia w branży lodowej, zna swoich wymagających konsumentów jak nikt inny! Dlatego też jesteśmy pewni, że tegoroczne nowości znajdą swoich odbiorców w każdej grupie wiekowej. Mnogość nietuzinkowych smaków, kształtów oraz gramatury lodów spowodują, że oferta będzie bardzo szeroka i bogata! Zaskoczymy naszych klientów m.in. lodami Grand o smaku deseru Pavlova oraz Grand Gold – truskawkowo-śmietankowymi. Produkty z bohaterami z ulubionych kreskówek pojawią się w nowych odsłonach – Rożek Psi Patrol – waniliowo-truskawkowy oraz kubek Spongebob – śmietankowy z galaretką cytrynową i mleczną czekoladą. Linia lodów Bracia Koral – Lody Jak Dawniej – poszerzy swoje smaki w pojemnościach 900 ml o deser Pavlova oraz jogurtowe z sorbetem z czarnej porzeczki. „Smaki Dzieciństwa” w słoiczkach wystąpią w nowym, kuszącym smaku – śmietankowo-czekoladowym z wiśniami z sosem wiśniowym.

Poza nowymi produktami, pojawią się także nowe „twarze” w kampaniach. Proszę opowiedzieć o współpracy z gwiazdami.

Twarzą marki Koral w kampanii prestiżowej linii lodów Grand, która notabene obchodzi w tym roku jubileusz 25-lecia istnienia, została zjawiskowo piękna i utalentowana Marcelina Zawadzka – była Miss Polonia, a dzisiaj – modelka i prezenterka telewizyjna.

Tegoroczną kampanię naszej drugiej marki z segmentu high premium – Bracia Koral – Lody Jak Dawniej – uświetni swoją twarzą ceniony aktor filmowy i teatralny – Jan Frycz.

Z udziałem obu gwiazd zostały przygotowane spoty reklamowe, które pojawią się w telewizji, jak również w szeroko pojętym digitalu. Obie kampanie zostały wzmocnione emisjami radiowymi.

Kultowe już lody Ekipa również zyskają nowe smaki. Czy liczycie, że fenomen sprzedażowy powtórzy się i w tym sezonie?

Nasz autorski pomysł – Lody Koral – Ekipa, które w ubiegłym roku odniosły niekwestionowany sukces, wystąpią tym razem w dwóch totalnie nowych smakach: sorbetowe jabłkowe oraz sorbetowe pomarańczowe – oba w polewie o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym. Mamy nadzieję, że zupełnie nowe kompozycje smakowe przypadną do gustu naszym konsumentom i choć częściowo powtórzą ich sukces, tym bardziej, że są po prostu pyszne!

Lodowym hitem 2022 będzie… Możemy pokusić się o prognozy?

Trudno prognozować już na początku sezonu lodowego, które z naszych propozycji staną się hitem. Portfolio obu marek – Koral oraz Bracia Koral poszerzy się w tym roku o wiele ciekawych i niesztampowych propozycji. Jedną z nich będą lody SLICK, które wystąpią w czterech różnych smakach, a jeden z nich będzie trójsmakowy i dodatkowo z polewą z gumy balonowej z cukrem strzelającym. Bardzo szeroka oferta marki Koral oraz Bracia Koral powoduje, że będzie wielu pretendentów do lodowego hitu 2022 roku!

Dziękuję za rozmowę.
Monika Górka

tagi: PPL Koral , lody , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,