Targi Expo Sweet na stałe wpisały się w kalendarz ogólnopolskich imprez branżowych przeznaczonych dla cukierników, piekarzy, przedstawicieli branży lodziarskiej oraz HoReCa. W tym roku, po raz pierwszy w historii tego wydarzenia, organizatorzy postanowili wydłużyć czas jego trwania do czterech dni – od 27 lutego do 2 marca. Po raz pierwszy też na targach wśród wystawców pojawił się Hochland! Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
Skąd pomysł na udział w Expo Sweet?
Targi Expo Sweet mają ugruntowaną markę. To obecnie najciekawsza w kraju impreza targowa dla bardzo szeroko rozumianego cukiernictwa i lodziarstwa, która śmiało wkracza także w sektor piekarski. Świetny termin, dobra lokalizacja i towarzyszące jej atrakcyjne wydarzenia przyciągają zarówno wystawców, jak i tłumy zwiedzających. Dla nas to pierwsza impreza targowa prezentująca możliwości Hochland Professional w słodkiej, pysznej odsłonie.
Jak Hochland zaplanował swój udział w Expo Sweet?
Przygotowaliśmy klimatyczne stoisko w stylu kawiarni. Atrakcją był – oprócz reprezentacji Food Service – cukiernik Ryszard Wawrzyniak. Promowano specjały przygotowane z wykorzystaniem produktów dostępnych w ofercie Food Service Hochland Professional: Sernik Nowojorski na bazie sera Creamland, Sernik z mango na bazie sera Cremette, Sernik na kruchym spodzie z białą czekoladą na bazie sera Cremette, Tartaletki z kremem cytrynowym, owocami i galaretką na bazie sera Creamland oraz Warstwowe Shoty z musem owocowym i crunchy.
Co wyróżnia Expo Sweet?
Na targach zgromadzono przegląd najświeższych rynkowych hitów, trendów i innowacji. Było gwarno, tłoczno, kolorowo, jak na najlepszych tego typu wydarzeniach w Europie. Bogaty zestaw imprez towarzyszących i prestiżowych konkursów to była prawdziwa wizytówka tegorocznych Expo Sweet. Przez wszystkie targowe dni można było uczestniczyć w specjalistycznych szkoleniach i warsztatach. Ich tematyka związana była z nowoczesnym prowadzeniem firm piekarsko-cukierniczych oraz lokali gastronomicznych.
Jakie efekty przyniosły tegoroczne targi?
Cieszymy się, że mogliśmy zainicjować naszą obecność w tak ciekawej imprezie branżowej. Wielu odwiedzjących targi było zaskoczonych, że Hochland ma w swojej ofercie także coś dla cukierników, piekarzy, przedstawicieli branży lodziarskiej oraz branży HoReCa. Stoisko Hochland Professional cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Poza regularnymi degustacjami serników, deserów wykonanych z naszych serów i lodów na bazie Almette – prezentowaliśmy filmy promocyjne, eksponowaliśmy lodówkę z ciastami, a także materiały wspierające BTL: katalogi, OnePager Cremette & Creamland. W przyszłości chcemy wrócić na te targi.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.