Technologia

Aplikacja Stokrotki ma już ponad pół miliona użytkowników

Środa, 06 kwietnia 2022
Aplikacja mobilna „Nasza Stokrotka” po miesiącu od premiery ma już ponad pół miliona użytkowników. Umożliwia ona klientom tańsze zakupy i ich łatwiejsze zaplanowanie. Dzięki aplikacji klienci mają dostęp do specjalnych promocyjnych ofert. Użytkownicy „Naszej Stokrotki” mogą kupić wybrane produkty nawet za 1 grosz.
Aplikacja „Nasza Stokrotka” daje wiele możliwości korzystania z tańszych zakupów. Z jednej strony można w niej znaleźć produkty objęte specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi i kupony jednorazowe pozwalające na tańszy zakup wybranych artykułów. Z drugiej strony umożliwia ona uczestnictwo w korzystnym programie lojalnościowym opartym na zbieraniu płatków za dokonywane w sieci zakupy. Zebrane płatki umożliwiają zakup produktów w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz.

– Pobranie i korzystanie z aplikacji oznacza oszczędności w codziennych zakupach. „Nasza Stokrotka” powstała z myślą o umożliwieniu szybkiego zaplanowania zakupów w korzystnej cenie. Dlatego w aplikacji znaleźć można specjalne promocje dostępne dla użytkowników „Naszej Stokrotki”, sklepowe gazetki w wersji online i funkcje, dzięki którym na podstawie dostępnych informacji można łatwo ułożyć swoją listę zakupów – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Nowa aplikacja ułatwia zaplanowanie zakupów. Oprócz specjalnych promocji przewidzianych dla użytkowników w „Naszej Stokrotce” przeglądać można gazetki promocyjne, z którymi w ten sposób można zapoznać się szybciej niż w sklepie. Aplikacja umożliwia również tworzenie list zakupowych, do których produkty można dodawać wprost z gazetki, podczas jej przeglądania. W „Naszej Stokrotce” można poza tym zbierać znaczki w specjalnych akcjach promocyjnych, a także znaleźć najbliższy sklep i sprawdzić historię swoich zakupów.

W Stokrotkach można zauważyć nowe oznaczenia na sklepowych półkach, dzięki którym klienci mogą bez trudu znaleźć produkty dostępne z aplikacją w promocyjnych cenach. Aplikacja „Nasza Stokrotka” jest dostępna do pobrania w App Store i Google Play. Można z niej korzystać we wszystkich, ponad 800 sklepach Stokrotka.



tagi: aplikacja , Stokrotka , technika w handlu , sieć handlowa , sprzedaż handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,